←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tutorial
Jak ograniczyć firebale u maga

  • +
  • -
Gh0st - zdjęcie Gh0st 16.07.2011

Wielu z was pewnie wkuriwało jak koleś napie*** firebalami ile popadnie xD teraz Nie! ;d xD

Szukamy :
new flashbattery[33]


dodajemy pod :

new maxfired[33]


teraz w:

public call_cast(id)


gdzieś nad :

switch(player_class[id])


dodajemy :

new maxfiredilosc = 5

gdzie jako 5 wpisz ilość maxymalnych firebali

teraz znajdz :

case mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}



zmień na :


case Mag:
{
if(maxfired[id] >= maxfiredilosc)
{
show_hudmessage(id, "[Mag] Mozesz wyczarowac tylko 5 firebali na rude . Zaskoczony?")
}
else
{
maxfired[id]++;
show_hudmessage(id, "[Mag] Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
}



Teraz żeby co runde można było czarować 5 firebali a nie co mape .xD :

W :

public RoundStart()


znajdz :

count_jumps(i)


pod dodaj:

maxfired[i] = 0

Użytkownik Gh0st edytował ten post 27.07.2011 15:05
Odpowiedz

Diablo Mod - zdjęcie Diablo Mod 17.04.2012

dzięki przydało się +
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 28.04.2012

Nie sądzisz że maxfiredilosc powinno być stałą ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Skipi - zdjęcie Skipi 26.05.2012

Jeżeli ktoś ma

count_jumps(i)


to wtedy niech doda pod :

maxfired(i) = 0

Użytkownik Skipi edytował ten post 26.05.2012 12:15
Odpowiedz