Jak ograniczyć firebale u maga
Gh0st
16.07.2011
Wielu z was pewnie wkuriwało jak koleś napie*** firebalami ile popadnie teraz Nie! ;d
Szukamy :
dodajemy pod :
teraz w:
gdzieś nad :
dodajemy :
gdzie jako 5 wpisz ilość maxymalnych firebali
teraz znajdz :
zmień na :
Teraz żeby co runde można było czarować 5 firebali a nie co mape . :
W :
znajdz :
pod dodaj:
Użytkownik Gh0st edytował ten post 27.07.2011 15:05
Szukamy :
new flashbattery[33]
dodajemy pod :
new maxfired[33]
teraz w:
public call_cast(id)
gdzieś nad :
switch(player_class[id])
dodajemy :
new maxfiredilosc = 5
gdzie jako 5 wpisz ilość maxymalnych firebali
teraz znajdz :
case mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
zmień na :
case Mag:
{
if(maxfired[id] >= maxfiredilosc)
{
show_hudmessage(id, "[Mag] Mozesz wyczarowac tylko 5 firebali na rude . Zaskoczony?")
}
else
{
maxfired[id]++;
show_hudmessage(id, "[Mag] Wyczarowales fireball'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
}
Teraz żeby co runde można było czarować 5 firebali a nie co mape . :
W :
public RoundStart()
znajdz :
count_jumps(i)
pod dodaj:
maxfired[i] = 0
Użytkownik Gh0st edytował ten post 27.07.2011 15:05
Skipi
26.05.2012
Jeżeli ktoś ma
to wtedy niech doda pod :
Użytkownik Skipi edytował ten post 26.05.2012 12:15
count_jumps(i)
to wtedy niech doda pod :
maxfired(i) = 0
Użytkownik Skipi edytował ten post 26.05.2012 12:15