Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Klasa tylko z HE

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.06.2011 14:31

Witam,
wpadłem na ciekawy pomysł na klase. Otóż klasa tylko z HE + dodatkowe dmg, klasa nie moze miec tajemnicy generała i podrecznika szpiega. Z dodatkowym dmg to nie będzie problemu ale mam pytanie czy dało by się zrobić tak aby klasa zaraz po wyrzuceniu HE dostawała kolejnego granata ( HE )? I czy da się zrobić aby klasa nie mogła dostać tajemnicy generała i podrecznika szpiega?
Jeśli tak proszę o pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.06.2011 15:57

ja bym to zrobił tak:

init:
set_task(1.0, "spr",_,_,_, "b");

może być na koniec:
public spr()
{
	new player[32], count, id, i
	get_players(player, count, "ah")
	for(i=0;i<count;i++)
	{
		id = player[i]
		new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)

		if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade")
		if (klasa gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.06.2011 16:32

Działa dzięki :)
+

Tylko zrobiłeś literówkę, powinno być:
public spr()
{
	new player[32], count, id, i
	get_players(player, count, "ah")
	for(i=0;i<count;i++)
	{
		id = player[i]
		new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)

		if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade")
		if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id)
	}
}
:)
  • +
  • -
  • 0

#4 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 21.06.2011 16:36

do tego publica można jeszcze dodać

if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE)
strip_user_weapons(id);

dla upewnienia aby nie miał żadnej broni
  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 22.06.2011 06:49

goruś w takim razie nie będzie miał nawet paki ;)

powinno być
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) != CSW_C4) 
                      strip_user_weapons(id);
a co do tego że nie może mieć 2 itemów to ja bym to zrobił tak w Public DajPrzedmiot

case 9:
		{
                        if(klasa_gracza[id] == Nazwa)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
			ZmienUbranie(id, 0);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
                        
		}
		case 10:
		{
                        if(klasa_gracza[id] == Nazwa)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
                      
		}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.06.2011 10:57

Aby nie miał żadnej broni dałem w
public Odrodzenie(id)
to
case Granadier:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}

Dodano 22 czerwiec 2011 - 11:45:
Jeszcze jedno, jak ograniczyć ilość HE do 10 na runde?
  • +
  • -
  • 0

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.06.2011 21:09

goruś w takim razie nie będzie miał nawet paki ;)

powinno być

if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) != CSW_C4) 
                      strip_user_weapons(id);
a co do tego że nie może mieć 2 itemów to ja bym to zrobił tak w Public DajPrzedmiot

case 9:
		{
                        if(klasa_gracza[id] == Nazwa)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
			ZmienUbranie(id, 0);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
                        
		}
		case 10:
		{
                        if(klasa_gracza[id] == Nazwa)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
                      
		}

Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...
  • +
  • -
  • 0

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.06.2011 08:24

Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...


a forum jest od tego żeby każdy mógł coś przedstawić swojego, doradzić itp
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.06.2011 11:46


Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...


a forum jest od tego żeby każdy mógł coś przedstawić swojego, doradzić itp

Ale po co zasypywać go 1000 pomysłami ? Ma jeden dobry i starczy...
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych