Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 21.06.2011 14:31
wpadłem na ciekawy pomysł na klase. Otóż klasa tylko z HE + dodatkowe dmg, klasa nie moze miec tajemnicy generała i podrecznika szpiega. Z dodatkowym dmg to nie będzie problemu ale mam pytanie czy dało by się zrobić tak aby klasa zaraz po wyrzuceniu HE dostawała kolejnego granata ( HE )? I czy da się zrobić aby klasa nie mogła dostać tajemnicy generała i podrecznika szpiega?
Jeśli tak proszę o pomoc
#2
Napisano 21.06.2011 15:57
init:
set_task(1.0, "spr",_,_,_, "b");
może być na koniec:
public spr() { new player[32], count, id, i get_players(player, count, "ah") for(i=0;i<count;i++) { id = player[i] new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE) if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade") if (klasa gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id) } }
#3
Napisano 21.06.2011 16:32
+
Tylko zrobiłeś literówkę, powinno być:
public spr() { new player[32], count, id, i get_players(player, count, "ah") for(i=0;i<count;i++) { id = player[i] new ma_czy_nie = cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE) if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && ma_czy_nie==0) give_item(id,"weapon_hegrenade") if (klasa_gracza[id]==Twoja_Klasa && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 )) WyrzucPrzedmiot(id) } }
#4
Napisano 21.06.2011 16:36
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE)
strip_user_weapons(id);
dla upewnienia aby nie miał żadnej broni
Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.
CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download
#5
Napisano 22.06.2011 06:49
powinno być
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) != CSW_C4) strip_user_weapons(id);a co do tego że nie może mieć 2 itemów to ja bym to zrobił tak w Public DajPrzedmiot
case 9: { if(klasa_gracza[id] == Nazwa) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 10: { if(klasa_gracza[id] == Nazwa) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
#6
Napisano 22.06.2011 10:57
public Odrodzenie(id)to
case Granadier: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Dodano 22 czerwiec 2011 - 11:45:
Jeszcze jedno, jak ograniczyć ilość HE do 10 na runde?
#7
Napisano 22.06.2011 21:09
Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...goruś w takim razie nie będzie miał nawet paki
powinno byćif(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) != CSW_C4) strip_user_weapons(id);a co do tego że nie może mieć 2 itemów to ja bym to zrobił tak w Public DajPrzedmiotcase 9: { if(klasa_gracza[id] == Nazwa) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 10: { if(klasa_gracza[id] == Nazwa) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
#8
Napisano 23.06.2011 08:24
Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...
a forum jest od tego żeby każdy mógł coś przedstawić swojego, doradzić itp
#9
Napisano 23.06.2011 11:46
Ale po co zasypywać go 1000 pomysłami ? Ma jeden dobry i starczy...Boże...jest tylko sposobów...może to zrobić jak chce...
a forum jest od tego żeby każdy mógł coś przedstawić swojego, doradzić itp
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych