Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Awanse klas

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
161 odpowiedzi w tym temacie

#41 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.06.2011 17:58

Dziala, dzięki:)
  • +
  • -
  • 0

#42 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 26.06.2011 18:01

codawans_elitesnajper.amxx gdzieś trzeba dodać? do plugins-codmod.ini czy normalnie do plugins.ini ?
  • +
  • -
  • 0

#43 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 26.06.2011 18:07

Gdzie chcesz... Ale dla pewności dodaj do plugins-codmod.ini.

nie wiem czemu ale mi nie działa, robię wszystko tak jak napisałeś i nawet wziąłem plik sma snajpera którego dodałeś w załączniku jak dobijam do wyznaczanego lvlu to nic sie nie dzieje.

Wszystko działa na 100%. Prawdopodobnie coś źle dodałeś lub nie dodałeś w ogóle.
  • +
  • -
  • 0

#44 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 26.06.2011 18:27

ok działa jeszcze raz wszystko zrobiłem i zadziałało ^^
  • +
  • -
  • 0

#45 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.06.2011 18:33

@Goliath mam pytanko bo w cod_register_advance dałem random_num żeby samo wybrało na którym poziomie ma awansować ii czy to może spowodać crashe ? Od kilku tygodni szukam przyczyny i kiedy myślałem że to killstreaki to byłem w błędzie
  • +
  • -
  • 0

#46 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 26.06.2011 19:37

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Elitarny Rusher";
new const opis[] = "1/3 szansa na zabicie przeciwka,nowa broń";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 85;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Rusher"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Co zrobiłem tutaj źle, że nie chce sie skompilować?
  • +
  • -
  • 0

#47 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 26.06.2011 20:28

*
Popularny

@Goliath mam pytanko bo w cod_register_advance dałem random_num żeby samo wybrało na którym poziomie ma awansować ii czy to może spowodać crashe ? Od kilku tygodni szukam przyczyny i kiedy myślałem że to killstreaki to byłem w błędzie

Szczerze to nie wiem. Zależy od tego, kiedy te crashe występują (jeżeli byłoby to, to co powiedziałeś, serwer najprawdopodobniej by ci się crashował w czasie inicjalizacji pluginu, czyli na początku mapy). Na twoim miejscu jednak bym tak nie robił.

@16922: Załóż nowy temat. Błędy twojego pluginu nie mają związku z moją modyfikacją.

Dodano 28 czerwiec 2011 - 18:57:
Dodatek - Informacje o awansach w menu /klasy
Taka mała rzecz, można powiedzieć - kosmetyczna ;)
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. W publicu OpisKlasy_Handle znajdujemy:
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);

3. Pod tym dodajemy:
	if(awansuje_z[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje z: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_z[item]], awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)][2]);
if(awansuje_do[item])
format(opis, charsmax(opis), "%s^n\yAwansuje do: \w%s (Wymagany poziom: %i)", opis, nazwy_klas[awansuje_do[item]], awanse[ZnajdzAwans(item, awansuje_do[item])][2]);


4. Kompilujemy plik i gotowe! :)

PS. Dziękuję za przyklejenie tematu. ;)

Użytkownik Goliath edytował ten post 28.06.2011 19:02

  • +
  • -
  • 6

#48 sniper22

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Łabiszyn
Offline

Napisano 04.07.2011 14:29

Witam mam problem nie mogę to skompilować



/tmp/textZpbg5c.sma(280) : warning 217: loose indentation
/tmp/textZpbg5c.sma(660) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(668) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(687) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
/tmp/textZpbg5c.sma(687) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
/tmp/textZpbg5c.sma(689) : error 021: symbol already defined: "menu_setprop"
/tmp/textZpbg5c.sma(694) : error 021: symbol already defined: "client_cmd"
/tmp/textZpbg5c.sma(696) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
/tmp/textZpbg5c.sma(698) : error 021: symbol already defined: "menu_setprop"
/tmp/textZpbg5c.sma(703) : error 021: symbol already defined: "client_cmd"
/tmp/textZpbg5c.sma(722) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/tmp/textZpbg5c.sma(970) : error 055: start of function body without function header
/tmp/textZpbg5c.sma(971) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(972) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(975) : error 021: symbol already defined: "format"
/tmp/textZpbg5c.sma(979) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(981) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(982) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(983) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(986) : error 021: symbol already defined: "format"
/tmp/textZpbg5c.sma(989) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(992) : error 025: function heading differs from prototype
/tmp/textZpbg5c.sma(1330) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1333) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1334) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1335) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1336) : error 010: invalid function or declaration
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "identyfikator"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "typ_zapisu"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "vaultdata"
/tmp/textZpbg5c.sma(1643) : warning 203: symbol is never used: "vaultkey"


Pomoże ktoś :D

Załączone pliki



#49 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.07.2011 20:45

@Up zrobię ci to ale na przyszłość nie wklejaj na szybkiego ! bo masz klamry niedomknięte.

P.S Pobierz najnowszą wersję coda ;)

Załączone pliki


Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 07.07.2011 20:49

  • +
  • -
  • 0

#50 sniper2284

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Łabiszyn
Offline

Napisano 08.07.2011 09:49

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.

z_klasy - id klasy, która ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametrów nie różni się od tych z cod_register_class


Gdzie to dodać ???

#51 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.07.2011 15:30

"Zacznę od omówienia". Czy to znaczy że trzeba coś dodać?
  • +
  • -
  • 0

#52 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 12.07.2011 21:24

- jeśli instalowaliśmy sposobem Cypis'a nic nie zmieniamy, tylko wypisujemy klasy, do których się awansuje, do pliku .ini, jak każdą inną klasę.

Witam napisałeś coś takiego mimo że dodałem do ini nie ma napisu jest tylko 5.
a po 5 powinno być nazwa mojej frankcji co z tym nie tak?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#53 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.07.2011 08:42

Zalecane jest, aby klasa, do której się awansuje, miała taką samą frakcję, jak ta, z której się awansuje.


  • +
  • -
  • 0

#54 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 13.07.2011 08:54

Goliath przepraszam cię zamiast frankcję przeczytałem funkcje ; / zaraz zakładam nowy temat z problemem bo spam się robi.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#55 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 14.07.2011 07:27

BŁĄD nie zauważyłem ;P

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 14.07.2011 07:29

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#56 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 16.07.2011 13:22

Tak, dałoby się :). Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z). Potem zmień kod z punktu 5 na:

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Z punktu 6. na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I usuń kod z punktu 7.



O co chodzi z tym: Najpierw uwzględnij zmianę z pierwszego postu, z punktów 2 i 3 (nowa zmienna - awansuje_z
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#57 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.07.2011 13:54

To już jest nieważne :D.
  • +
  • -
  • 0

#58 czerwonyflamast

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:ta jasne
Offline

Napisano 26.07.2011 19:49

Mógłby ktoś wysłać gotowe .sma, najlepiej awansów z frakcjami DarkGLa, ale tymi co się odblokowują? :)
  • +
  • -
  • 0

#59 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.08.2011 13:26

A jak ukryć awanse po wpisaniu /klasy?
  • +
  • -
  • 0

#60 czerwonyflamast

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:ta jasne
Offline

Napisano 05.08.2011 12:51

Ja dalej proszę o te .sma - Chyba, że plugin jest wadliwy albo nikt nie potrafi go zrobić :)

Dodano 11 sierpień 2011 - 12:14:
Chyba nikt nie potrafi, mój temat jest zamknięty...
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych