
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#121
Napisano 07.07.2012 11:23

#122
Napisano 08.07.2012 21:27
ColorChat(id, RED, "[COD:MW3]^x01 Nie masz dostepu do tego awansu. Najpierw go zdobadz");
Dora zrobiłem sobie ;d
Użytkownik Klakier edytował ten post 08.07.2012 21:42
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#123
Napisano 10.07.2012 10:41


#124
Napisano 31.07.2012 09:02
[color=#000000]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team codawans_general.sma(22) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "bronie" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "inteligencja" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "kondycja" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "wytrzymalosc" codawans_general.sma(108) : warning 203: symbol is never used: "zdrowie" 1 Error. Could not locate output file codawans_general.amxx (compile failed).[/color]
skompiluje mi to ktoś? :[
Załączone pliki
#126
Napisano 04.08.2012 06:38
#127
Napisano 06.08.2012 10:48

#128
Napisano 07.08.2012 00:11
zrob frakcje snajper a w niej zrob wszyskie awanse itp.
ale jak to zrobić?
#129
Napisano 20.08.2012 15:32
Jeszcze wyciąg z logów:
L 08/20/2012 - 16:19:11: [AMXX] Plugin "codclass_zaawansowanysnajper.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_register_advance") - check your modules.ini
Moduły odblokowałem, bez zmian.
Załączone pliki
Użytkownik Mag Magik edytował ten post 20.08.2012 15:34
#130
Napisano 06.10.2012 19:05
#131
Napisano 28.10.2012 01:05
#132
Napisano 22.11.2012 10:01
Da radę to pod wersję sql cod mod nowy ?
Jeśli jest możliwość też bym prosił
#133
Napisano 25.01.2013 18:58
Co jest nie tak?


#134
Napisano 26.01.2013 11:57
Mam problem, otóż w QTM CodMod.sma pododawałem wszystko jak trzeba compiluje i wszystko pięknie się skapilowało wrzuciłem na serwer i można wybrać do gry klasy zwykłe i premium a awanse nawet się nie wyświetlają, gdy wpisze /klasy to w opisach są
Co jest nie tak?
@edit
już awanse grają

#135
Napisano 07.02.2013 21:08
http://elite-skill.eu/
#136
Napisano 10.03.2013 21:39
Problem: po nabiciu 80 lvla mnich nadal jest mnichem, nie staje sie ulepszonym mnichem.taks samo admiral
Piłeś?!
#138
Napisano 11.03.2013 12:18
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i powinno działać


#139
Napisano 16.05.2013 10:04
Tak, dałoby się http://img.amxx.pl/p...DIR#/smile.gif. Zmień kod z punktu 5 na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;
WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
Z punktu 6. na:public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
I usuń kod z punktu 7.
Czy moglby ktos zrobic mi tak jak napisal? Mi sie jakos nie kompiluje..

#140
Napisano 27.09.2013 08:28
Wszystko ładnie zrobiłem dodałem klasy, no i tu jest problem po wejściu na serwer do wyboru klas mam tylko zwykłe klasy, klasy z awansem można zobaczyć tylko jak wpisze /klasy w innym bądź razie ich nie widać.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych