Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item ktory widzi nie widzialnych

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kefu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis(sygnaturka).
Offline

Napisano 01.06.2011 19:54

Witam mam taki kod dla itemu który powinien pokazywać niewidzialnych graczy. ale nie robi tego proszę o poprawienie go.

public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
        if(!player)
                return FMRES_IGNORED;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] == 47) 
                return FMRES_IGNORED;

        if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
                set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
                return FMRES_HANDLED;
        }
        return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 01.06.2011 20:58

if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] == 47)

Skąd Ci się wzięło player? jak już to spróbuj tak:

public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(!player)
return FMRES_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
return FMRES_IGNORED;

if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}



Ewentualnie spróbuj tak:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(pev_valid(ent))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.06.2011 21:05

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 02.06.2011 06:34

item
  • +
  • -
  • 0

#4 Kefu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis(sygnaturka).
Offline

Napisano 02.06.2011 06:52

Grzesiek robiłem to i własnie tam był player który nie działał a co do twojego itemu Shark Item działa ale gdy go nie mam to widzę niewidzialnych. a gdy go mam to ich nie widzie. :/

Użytkownik Kefu edytował ten post 02.06.2011 07:45

  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.06.2011 08:34

@Shark: Skąd ci się wzięło "id"? Zresztą, powinno być tak:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set){
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 47)
return FMRES_IGNORED;

if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Goliath edytował ten post 02.06.2011 08:36

  • +
  • -
  • 1

#6 Kefu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis(sygnaturka).
Offline

Napisano 02.06.2011 09:08

Działa jak ta lala dzięki ci wielkie :) Teraz będę się bawił z poświata :D + Poleciały :)

@edit

A teraz mam taki problem zrobiłem te świecenie ale Zamiast gracza który był niewidzialny ja się świece :/

public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set){
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return FMRES_IGNORED;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 47) 
                return FMRES_IGNORED;

        if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
                set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
				set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, iColorT[0], iColorT[1], iColorT[2],  kRenderNormal, iColorT[3]);
                return FMRES_HANDLED;
				
        }
        return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Kefu edytował ten post 02.06.2011 09:49

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych