public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(!player) return FMRES_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] == 47) return FMRES_IGNORED; if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){ set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2011 19:54
Witam mam taki kod dla itemu który powinien pokazywać niewidzialnych graczy. ale nie robi tego proszę o poprawienie go.
#2
Napisano 01.06.2011 20:58
if(informacje_przedmiotu_gracza[player][0] == 47)
Skąd Ci się wzięło player? jak już to spróbuj tak:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(!player)
return FMRES_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
return FMRES_IGNORED;
if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Ewentualnie spróbuj tak:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
if(pev_valid(ent))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 01.06.2011 21:05
#4
Napisano 02.06.2011 06:52
Grzesiek robiłem to i własnie tam był player który nie działał a co do twojego itemu Shark Item działa ale gdy go nie mam to widzę niewidzialnych. a gdy go mam to ich nie widzie.
Użytkownik Kefu edytował ten post 02.06.2011 07:45
#5
Napisano 02.06.2011 08:34
@Shark: Skąd ci się wzięło "id"? Zresztą, powinno być tak:
public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set){
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 47)
return FMRES_IGNORED;
if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){
set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 02.06.2011 08:36
#6
Napisano 02.06.2011 09:08
Działa jak ta lala dzięki ci wielkie Teraz będę się bawił z poświata + Poleciały
@edit
A teraz mam taki problem zrobiłem te świecenie ale Zamiast gracza który był niewidzialny ja się świece
@edit
A teraz mam taki problem zrobiłem te świecenie ale Zamiast gracza który był niewidzialny ja się świece
public fwAddToFullPack(es_state, e, ent, host, hostflags, player, set){ if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return FMRES_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != 47) return FMRES_IGNORED; if(pev(e, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha){ set_es(es_state, ES_RenderAmt, 255); set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, iColorT[0], iColorT[1], iColorT[2], kRenderNormal, iColorT[3]); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik Kefu edytował ten post 02.06.2011 09:49
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych