Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item S.T.A.L.K.E.Rr RingCzyli 5 Hp oraz widoczność Ninji z Diablo Mod'a

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 17.05.2011 15:51

Witam. Pokaże wam jak zrobić znany i lubiany item z diablo czyli S.T.A.L.K.E.Rr Ring, który daje nam widoczność ninji oraz 5 Hp.

Szukamy:

"Modul odrzutowy"//28

Zamianiamy na:

"Modul odrzutowy",//28

Dodajemy pod:
"Nano Szkielet"//29

Szukamy:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

Zamieniamy na:

"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",

Dodajemy pod:

"Masz 5 Hp, jestes prawie niewidoczny"

W public DajPrzedmiot dodajemy:

case 29:
		{
			set_user_health(id, 5);
			set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
		}

teraz szukamy w public Odrodzenie tego:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);

Dodajemy pod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
		set_task(1.0, "UstawNanoSzkielet", id, _, _, "b")

na koniec pluginu dodajemy to:

public UstawNanoSzkielet(id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49)
	{
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
		set_user_health(id, 5);
	}
}

Radze też usunąć z public public UsunPrzedmiot to:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

jeżeli tego nie usuniemy po wpisaniu /drop widoczność wróci nam do standardu, a Hp już nie. Jeżeli to usuniemy widoczność zmieni się dopiero w następnej rundzie.

Mój pierwszy poradnik.

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 22.05.2011 07:05

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.05.2011 10:15

a co z Bronią? Stalker ring w Diablo chyba ma tylko nóż... ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 19.05.2011 10:39

Stalker ring w diablo może używać broni , dlatego posiada tylko 5 hp :)
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#4 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 19.05.2011 12:26

Czemu od razu w odrodzeniu nie wywołasz niewidzialności i hp tylko taska puszczasz?:F
  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.05.2011 13:34

Prościej:

w public Odrodzenie:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
set_user_health(id, 5);

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.05.2011 13:34

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.05.2011 13:46

Pewniej ;)

w public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
{
                set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
                set_user_health(id, 5);
}

klamerek zapomniałeś
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 GerO

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 19.05.2011 16:13

Żeby był tylko nóż to:
 if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
{
strip_user_weapons(id);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
set_user_health(id, 5);
}


#8 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.05.2011 16:15

Dałem settaska, bo mam klasę Partyzant i ma 50 widoczności i czasami się dzieje tak, że tę widoczność mu zabiera, więc tak samo by się pewnie działo z tym itemkiem.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#9 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.05.2011 10:24

GerO on wyrzuci wszystkie bronie. A potem będzie mógł je podnieśc ;)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#10 Sky_in_panic

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • GG:
  • Imię:Eduard
  • Lokalizacja:Ukraine Kiev
Offline

Napisano 22.04.2012 21:58

Cześć ludzie!
I jeszcze nie worked it out!
Tylko prace na 1 rundy, 2 runda 100% życia ponownie i wyświetlane są.
Proszę pomóc.
Przepraszamy za błędy, używać tłumacz online;-)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.04.2012 07:25

A tak w ogóle po co task jak można w CurWeapon ustawiać.


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]==Numer_Itemu)
{
strip_user_weapons(id);
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8);
set_user_health(id, 5);

}

z tego co pamiętam to strip_user_weapons nawet nóz zabierze, więc daj go za pomocą give_item


Cześć ludzie!
I jeszcze nie worked it out!
Tylko prace na 1 rundy, 2 runda 100% życia ponownie i wyświetlane są.
Proszę pomóc.
Przepraszamy za błędy, używać tłumacz online;-)

English please ;) + http://amxx.pl/forum/39-multilingual/ <----- write here about problems
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych