Szukamy:
"Modul odrzutowy"//28
Zamianiamy na:
"Modul odrzutowy",//28
Dodajemy pod:
"Nano Szkielet"//29
Szukamy:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Zamieniamy na:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
Dodajemy pod:
"Masz 5 Hp, jestes prawie niewidoczny"
W public DajPrzedmiot dodajemy:
case 29: { set_user_health(id, 5); set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8); }
teraz szukamy w public Odrodzenie tego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0);
Dodajemy pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49) set_task(1.0, "UstawNanoSzkielet", id, _, _, "b")
na koniec pluginu dodajemy to:
public UstawNanoSzkielet(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 49) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 8); set_user_health(id, 5); } }
Radze też usunąć z public public UsunPrzedmiot to:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
jeżeli tego nie usuniemy po wpisaniu /drop widoczność wróci nam do standardu, a Hp już nie. Jeżeli to usuniemy widoczność zmieni się dopiero w następnej rundzie.
Mój pierwszy poradnik.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 22.05.2011 07:05