Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

addon dtcm prosze o przeróbkę

Zombie Plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mariusz3207

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Szetlewek
Offline

Napisano 05.05.2011 09:16

Witam, mógłby ktoś edytować ten plugin tak aby pod tym napisem "Game Mode: aktualnie grany mod" wyświetlał się napis (indywidualny dla każdego gracza) czy może kampic czy nie? chodzi mi jeszcze o podział na drużyny TT i CT ponieważ jak widać to plugin do zombie moda toteż Zależy mi na tym podziale bo w danej rundzie raz zombie może kampić a raz nie.

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Customizations]
=================================================================================*/

// Hudmessage tag
new const hud_tag[] = "Game Mode: "

// Name for each Hudmessage Mode
new const mode_names[][] =
{
	"Losowanie nowego Moda",	// No mode Started
	"Infection Mode",		// Normal Infection, single round
	"Nemesis Mode",			// Nemesis Mode (zombie boss)
	"Survivor Mode",		// Survivor Mode (human boss)
	"Swarm Mode",			// Swarm round (no infections)
	"Multi-Infection",		// Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
	"Plague Mode",			// Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
	"Undefined Mode"		// An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// RGB Colors for each Hudmessage Mode
// See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
{
//	R	G	B
	{255, 	255, 	255},		// No mode Started
	{0, 	255, 	0}, 		// Normal Infection, single round
	{0, 	255, 	0},		// Nemesis Mode (zombie boss)
	{0, 	255, 	0},		// Survivor Mode (human boss)
	{0, 	255, 	0},		// Swarm round (no infections)
	{0, 	255, 	0},		// Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
	{0, 	255, 	0},		// Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
	{255, 	255, 	255}		// An unofficial mode (edited/created/modified by user)
}

// X Hudmessage Position ( --- )
const Float:HUD_MODE_X = 0.85

// Y Hudmessage Position ( ||| )
const Float:HUD_MODE_Y = 0.07

// Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
const Float:START_TIME = 3.0

/*================================================================================
 Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
 here is not officially supported. Proceed at your own risk...
=================================================================================*/

// Variables
new g_SyncHud, g_Mode

// Cvar pointers
new cvar_enable, cvar_central

public plugin_init() 
{
	// Plugin Info
	register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
	
	// Round Start Event
	register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
	
	// Enable Cvar
	cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
	
	// Server Cvar
	register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
	
	// Variables
	g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
	
	// Getting "zp_on" cvar
	if(cvar_exists("zp_on"))
		cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
	
	// If Zombie Plague is not running (bugfix)
	if(!get_pcvar_num(cvar_central))
		pause("a") 
}

public client_putinserver(id)
{
	// Setting Hud
	set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
}

public event_RoundStart()
{
	// Update var (no mode started / in delay)
	g_Mode = 0
}

public mode_hud(id)
{
	// If the Cvar isn't enabled
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return;
	
	// Hud Options
	set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0, 1)
	
	// Now the hud appears
	ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
}

public zp_round_started(mode, id)
{
	// Update var with Mode num
	g_Mode = mode
	
	// An unofficial mode
	if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
		g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
} 

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych