#include <amxmodx> #include <zombieplague> /*================================================================================ [Customizations] =================================================================================*/ // Hudmessage tag new const hud_tag[] = "Game Mode: " // Name for each Hudmessage Mode new const mode_names[][] = { "Losowanie nowego Moda", // No mode Started "Infection Mode", // Normal Infection, single round "Nemesis Mode", // Nemesis Mode (zombie boss) "Survivor Mode", // Survivor Mode (human boss) "Swarm Mode", // Swarm round (no infections) "Multi-Infection", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie) "Plague Mode", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) "Undefined Mode" // An unofficial mode (edited/created/modified by user) } // RGB Colors for each Hudmessage Mode // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] = { // R G B {255, 255, 255}, // No mode Started {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round {0, 255, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss) {0, 255, 0}, // Survivor Mode (human boss) {0, 255, 0}, // Swarm round (no infections) {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie) {0, 255, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) {255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user) } // X Hudmessage Position ( --- ) const Float:HUD_MODE_X = 0.85 // Y Hudmessage Position ( ||| ) const Float:HUD_MODE_Y = 0.07 // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server) const Float:START_TIME = 3.0 /*================================================================================ Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond here is not officially supported. Proceed at your own risk... =================================================================================*/ // Variables new g_SyncHud, g_Mode // Cvar pointers new cvar_enable, cvar_central public plugin_init() { // Plugin Info register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS") // Round Start Event register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0") // Enable Cvar cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1") // Server Cvar register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY) // Variables g_SyncHud = CreateHudSyncObj() // Getting "zp_on" cvar if(cvar_exists("zp_on")) cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on") // If Zombie Plague is not running (bugfix) if(!get_pcvar_num(cvar_central)) pause("a") } public client_putinserver(id) { // Setting Hud set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b") } public event_RoundStart() { // Update var (no mode started / in delay) g_Mode = 0 } public mode_hud(id) { // If the Cvar isn't enabled if(!get_pcvar_num(cvar_enable)) return; // Hud Options set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0, 1) // Now the hud appears ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode]) } public zp_round_started(mode, id) { // Update var with Mode num g_Mode = mode // An unofficial mode if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1))) g_Mode = sizeof(mode_names) - 1 } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 05.05.2011 09:16
Witam, mógłby ktoś edytować ten plugin tak aby pod tym napisem "Game Mode: aktualnie grany mod" wyświetlał się napis (indywidualny dla każdego gracza) czy może kampic czy nie? chodzi mi jeszcze o podział na drużyny TT i CT ponieważ jak widać to plugin do zombie moda toteż Zależy mi na tym podziale bo w danej rundzie raz zombie może kampić a raz nie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych