Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Ubranie wroga dla klasy i problem ze scoutem

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 proelo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 11:45

Witam jak dodać wybranej klasie ubranie wroga.. ? Chcę zrobić klase szpieg ale nie jestem pewny w jaki sposób dodać mu strój drużyny przeciwnej.
Drugi problem czy mógłby mi ktoś napisać jak zrobić scouta z losowymi wartosciami od 1/1 do 1/5? Próbowałem wiele razy ale za każdym razem jest 1/1 :(
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.05.2011 14:39

Ubranie wroga:

Do case klasy dodaj
ZmienUbranie(id, 0);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 04.05.2011 14:44

odnośnie itemu w którym broń miała by 1/LW :
http://amxx.pl/topic...z-broniami-1lw/
  • +
  • -
  • 0

#4 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 18:41

Zrobiłem wg. tego poradnika ale gdy wpisze item pisze 1/0 zamiast np. 1/3
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.05.2011 18:48

w Opisie itemu musisz zrobić tak "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie...."
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2011 20:33

Dokładnie tak mam.. i jest 1/0 :(

A co do ubrania wroga co zrobic zeby przy zmianie klasy nie było juz ubrania wroga..
  • +
  • -
  • 0

#7 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 04.05.2011 21:21

wyślij swoje .sma
  • +
  • -
  • 0

#8 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.05.2011 19:24

proszę.. luknij na tego scouta i na to ubranie wroga dlacze po zmianie jest w kazdej klasie podobnie jest z niewidzailnoscia u partyzanta

Załączone pliki


Użytkownik proelo edytował ten post 05.05.2011 19:24

  • +
  • -
  • 0

#9 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 05.05.2011 21:04

Zobacz to, powinno dzialac(ten scout)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 proelo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:a co cie to
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.05.2011 13:06

scout dalej pisze 1/0
  • +
  • -
  • 0

#11 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 06.05.2011 15:22

zobacz :rolleyes:

Załączone pliki


Użytkownik Grzesiek edytował ten post 06.05.2011 16:15

  • +
  • -
  • 0

#12 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.05.2011 15:24

Mały błąd, ale cholernie ważny.
		case 31:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == random_num(1, 3);
}

A powinno być:
		case 31:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 06.05.2011 16:14

dzięki Goliath :) nie przyuważyłem;]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych