Witam mam pytanie jak zrobić item który dostaje 1/x szans na zabicie awp dostaje awp i gdy trzyma awp jest niewidzialny
będą ++ za racjonalne odpowiedzi
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.04.2011 16:18
#2
Napisano 21.04.2011 20:00
w
w
w
tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
mamy 1/10 na zabicie kogos
i tu
to pod tym wklej to
tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]
niewidzialnosc nie potrafie
new const nazwy_przedmiotowdopisz nazwe itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
new const opisy_przedmiotowdopisz opisz itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
w
public TakeDamagepod tym:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage+=float(health);wklej:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU && random(NA ILE SZANS)==1) damage+=float(health);
tam gdzie pisze numer itemu to chyba logiczne ze musisz wpisac ten sam numer co ma item
na ile szans np wpiszesz 6 to z awp bedzie 1/6 wpiszesz 7 to bedzie 1/7
np:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36 && random(10)==1) damage+=float(health);
mamy 1/10 na zabicie kogos
i tu
public Odrodzenie(id)znajdz cos takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp");
to pod tym wklej to
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU) give_item(id, "weapon_awp");
tam gdzie nr itemu wpisz ten nr;]
niewidzialnosc nie potrafie
Użytkownik Jambi edytował ten post 21.04.2011 20:16
#3
Napisano 21.04.2011 21:03
Dobra jutro to sprawdze i dam znac teraz dam +
#4
Napisano 21.04.2011 22:25
niewidzialność gdy ma się awp...
znajdź w curweapon:
znajdź w curweapon:
if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id;dodaj pod:
if(weapon == CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 7); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
#5
Napisano 22.04.2011 10:32
A mam do cb jeszcze 1 pytanie KariiO czy to co wkleiłeś to gdy każdy trzyma awp jest niewidzialny czy to na item? a jak na item to gdzie wpisać nr itemu
#6
Napisano 22.04.2011 10:40
DAL CI RACZEJ NA AWP NIE NA ITEM
raczej tak powinno byc:
raczej tak powinno byc:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu) { if(weapon == CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Użytkownik Jambi edytował ten post 22.04.2011 10:44
#7
Napisano 23.04.2011 13:43
Dobra wszystko działa można zamknąć
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych