będą ++ za racjonalne odpowiedzi

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.04.2011 16:18
Napisano 21.04.2011 20:00
new const nazwy_przedmiotowdopisz nazwe itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
new const opisy_przedmiotowdopisz opisz itemu na samym dole nie zapomnij dac do poprzedniego przecinku
public TakeDamagepod tym:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13) damage+=float(health);wklej:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU && random(NA ILE SZANS)==1) damage+=float(health);
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36 && random(10)==1) damage+=float(health);
public Odrodzenie(id)znajdz cos takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMER ITEMU) give_item(id, "weapon_awp");
Użytkownik Jambi edytował ten post 21.04.2011 20:16
Napisano 21.04.2011 21:03
Napisano 21.04.2011 22:25
if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id;dodaj pod:
if(weapon == CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 7); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Napisano 22.04.2011 10:32
Napisano 22.04.2011 10:40
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu) { if(weapon == CSW_AWP) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Użytkownik Jambi edytował ten post 22.04.2011 10:44
Napisano 23.04.2011 13:43
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych