Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

item dla danej klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 nex1983

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2011 13:02

Witam
Jak zrobić aby dana klasa nigdy nie wylosowała danego itemu, mi konkretnie chodzi o "noz komandosa" dla klasy o nazwie TAJNIAK
Tzn może go wylosować ale żeby od razu jej go wyrzucało, aby nie mogła nim grać
  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 16.04.2011 13:14

sma. wrzuc <_<
  • +
  • -
  • 0

#3 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2011 13:29

co konkretnie potrzebujesz z sma to wkleje, całego nie dam bo to unikalny sma
  • +
  • -
  • 0

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 16.04.2011 13:32

Nie wklejaj nic :) Zrób to na zasadzie noza komandosa

case 8:
		{
			if(klasa_gracza[id] == Komandos)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}

if(klasa_gracza[id] == Komandos)
tym blokujesz item klasie:)
  • +
  • -
  • 0

#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.04.2011 13:56

@@ Up

To chyba daje na stałe przedmiot klasie...


za tym ( w funkcji death )
 if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) 	DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


to

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
client_cmd(id, "say /drop")
}


try this


Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 13:59

  • +
  • -
  • 0

#6 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2011 14:39

Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

}


pasuje, gdzie to dodać?
  • +
  • -
  • 0

#7 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.04.2011 14:54

Funkcja death za
 if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


tylko zmień id na attacker.

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 14:55

  • +
  • -
  • 0

#8 nex1983

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Janusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2011 15:07

czyli tak??

if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 )
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
		{ 
		informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
		DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
		}

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa

Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:

Tu:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


dopisać:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych