Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 16.04.2011 13:02
Jak zrobić aby dana klasa nigdy nie wylosowała danego itemu, mi konkretnie chodzi o "noz komandosa" dla klasy o nazwie TAJNIAK
Tzn może go wylosować ale żeby od razu jej go wyrzucało, aby nie mogła nim grać
#2
Napisano 16.04.2011 13:14
#3
Napisano 16.04.2011 13:29
#4
Napisano 16.04.2011 13:32
case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
if(klasa_gracza[id] == Komandos)tym blokujesz item klasie:)
#5
Napisano 16.04.2011 13:56
To chyba daje na stałe przedmiot klasie...
za tym ( w funkcji death )
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
to
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
client_cmd(id, "say /drop")
}
try this
Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 13:59
#6
Napisano 16.04.2011 14:39
Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
}
pasuje, gdzie to dodać?
#7
Napisano 16.04.2011 14:54
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
tylko zmień id na attacker.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 14:55
#8
Napisano 16.04.2011 15:07
if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)) }
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:
Tu:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
dopisać:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych