Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 12.04.2011 08:21
Zrobiłem swój serwer i już mam wszystko na paintball moda prawie. Teraz brakuje mi tylko dopisać do pliku plugins.ini te pluginy co dodałem i dopisać cvary.
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
#2
Napisano 12.04.2011 08:34
#3
Napisano 12.04.2011 08:57
Ale nie wiem ile i jakie?
O cvarach nie wiem o co chodzi?...
#4
Napisano 12.04.2011 09:21
Dodajesz te pluginy które wrzuciłeś, a cvary odpowiednie do pluginów jezu ;(
#5
Napisano 12.04.2011 09:45
#6
Napisano 12.04.2011 09:56
#7
Napisano 12.04.2011 10:55
#8
Napisano 12.04.2011 11:13
#9
Napisano 12.04.2011 11:36
#10
Napisano 12.04.2011 11:42
#11
Napisano 12.04.2011 11:48
amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza USP paintballgun
amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza Glock paintballgun
pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0,08) - Czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - Jak długo te farbki zostają roztegowane
pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa
pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami
pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia
Paintballmod.amxx
amx_pbmod (domyślnie 1) - Bronie na farbki włączone na "1"
amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje
amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy
amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane
amx_pbdm (domyślnie 0) - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu
amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu(0, aby wyłączyć)
No i masz itylko wybierasz czy ma byc wlanczona dana opcja czy nie i dopisujesz w amxx.cfg
Jezli pomogłem kliknij +
#12
Napisano 12.04.2011 11:57
Thx. Masz +
Użytkownik melon edytował ten post 12.04.2011 12:08
#13
Napisano 12.04.2011 15:23
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PaintballMod
PaintballMod
Wystrzelanie kilku kulekNapisany przez csMaster, 14.10.2018 paintballmod |
|
||||
Public_paint_splat Pb Mod[PaintballMod] zmiana wektorów ruchu. Jak? Napisany przez Ekspedytor, 05.08.2018 paintballmod, kulki, wektory |
|
||||
Trajektoria lotu kulekPaintballmod zmiana specyfiki lotu kulek. Napisany przez Ekspedytor, 25.07.2018 paintball mod, paintballgun i 1 więcej |
|
||||
PaintballMod
PaintBall ShotGunNapisany przez csMaster, 27.03.2018 paintballmod |
|
||||
PaintballMod
Problem z kilkoma pluginamiNapisany przez csMaster, 05.04.2017 paintballmod |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych