Mam serwer z modyfikacją CODa bety (starszej wersji) .
Grając na innych call of duty modach czytając opisy klas zauważyłem ,że są tam dziwne umiejętności np:
1.1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza // Nie ma żadnego itemu dającego taki efekt . Jak takie coś można zrobić?
2.posiada podwojny skok // Niby dają to notatki ninji , ale to jest "WBUDOWANE W KLASĘ" . Jak takie coś można zrobić?
Chciałbym mieć to na swoim serwerze , dlatego pytam jak to można zrobić 
1.w:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
znajdź:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
zamień na:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && random(3) == 1) //szans 1/3 z noza z prawego i lewego
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
2.w:
public CmdStart(id, uc_handle)
znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
znajdź jeszcze:
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
dodaj pod:
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
Użytkownik KariiO edytował ten post 13.04.2011 10:12