Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Umiejętności specjalneTo Czego item nie daje

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 anachaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.04.2011 22:03

Mam serwer z modyfikacją CODa bety (starszej wersji) .
Grając na innych call of duty modach czytając opisy klas zauważyłem ,że są tam dziwne umiejętności np:

1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza // Nie ma żadnego itemu dającego taki efekt . Jak takie coś można zrobić?
posiada podwojny skok // Niby dają to notatki ninji , ale to jest "WBUDOWANE W KLASĘ" . Jak takie coś można zrobić?

Chciałbym mieć to na swoim serwerze , dlatego pytam jak to można zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 12.04.2011 08:18

co do pierwszej umiejętności w eDeath albo TakeDamage (nie pamiętam już)

if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klast && weapon == CSW_Knife && random(2) == 1)
                damage=float(health);

Co do drugiego masz w CmdStart ze 4 funkcje i tam jedną z nich jest podwójny skok wystarczy dodać po klasa_gracza[id] == Rambo np
&& klasa_gracza[id]== Nazwa klasy

powinno zadziałać ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.04.2011 08:24

Co do pierwszego itemu to nie do końca tak CheQ, do public TakeDamage

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_klasy && random(3) == 1))
damage = float(health);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 12.04.2011 08:25

  • +
  • -
  • 0

#4 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.04.2011 18:50

SaW podał byś pełną treść kodu + gdzie dokładnie wkleić (Jestem zielony :D) // Chodzi o podwojony skok.
Najlepiej jak podasz całe przerobione CmdStart . Klasa nazywa się General . Oczywiście dam PLUSA.

Cmd Start wygląda tak:

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
		
	if(button & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3];
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
		{
			entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
			for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		}
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik anachaj edytował ten post 12.04.2011 18:52

  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2011 10:11

Mam serwer z modyfikacją CODa bety (starszej wersji) .
Grając na innych call of duty modach czytając opisy klas zauważyłem ,że są tam dziwne umiejętności np:

1.1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza // Nie ma żadnego itemu dającego taki efekt . Jak takie coś można zrobić?
2.posiada podwojny skok // Niby dają to notatki ninji , ale to jest "WBUDOWANE W KLASĘ" . Jak takie coś można zrobić?

Chciałbym mieć to na swoim serwerze , dlatego pytam jak to można zrobić :)

1.
w:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
znajdź:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
zamień na:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && random(3) == 1)   //szans 1/3 z noza z prawego i lewego
			damage = float(health);
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}

2.
w:
public CmdStart(id, uc_handle)
znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
znajdź jeszcze:
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
dodaj pod:
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;

Użytkownik KariiO edytował ten post 13.04.2011 10:12

  • +
  • -
  • 0

#6 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.04.2011 10:54

Sprawdzę czy zadziała , jak zadziała + leci.

Dodano 13 kwiecień 2011 - 14:47:
A jak zrobić
1. przebranie wroga,
2. 1/1 Zabicie z noża

Dodano 13 kwiecień 2011 - 14:49:
3. 1/1 Zabicie z AWP

Dodano 13 kwiecień 2011 - 15:19:
4. jest odporny na miny
  • +
  • -
  • 0

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2011 16:48

Działa czy nie ?
  • +
  • -
  • 1

#8 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.04.2011 17:21

Działa ,+ Dla ciebie i powiedz jak zrobić te kolejne "umiejętności specjalne"
  • +
  • -
  • 0

#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2011 17:30

2. 1/1 Zabicie z noża
sam dasz radę na 1000%...

3. 1/1 Zabicie z AWP
if(weapon == CSW_AWP)//KNIFE NA AWP , TO CHYBA BYŁO LOGICZNE [quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA)   //usuwamy losowanie czyli to:  && random(3) == 1
			damage = float(health);
	}

  • +
  • -
  • 1

#10 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.04.2011 19:57

Obawiam się ze nie dam rady :) 1 raz spotykam się z amxem
  • +
  • -
  • 0

#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.04.2011 20:01

Odporność na miny. Znajdź w publicu DotykMiny:
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
continue;

I zmień na np.:
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca || klasa_gracza[pid] == JakasKlasa)
continue;

  • +
  • -
  • 1

#12 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.04.2011 20:23

To mam 2 a jak zrobić przebranie wroga i 1/1 zabicie z noza ? +leci
  • +
  • -
  • 0

#13 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.04.2011 20:25

Przebranie. W case klasy:
ZmienUbranie(id, 0);


1/1 z noża. Tak samo jak z AWP.
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TwojaKlasa)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1

#14 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.04.2011 20:32

Dobra :) działa panowie + dałem .
Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych