Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 11.04.2011 22:03
Grając na innych call of duty modach czytając opisy klas zauważyłem ,że są tam dziwne umiejętności np:
1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza // Nie ma żadnego itemu dającego taki efekt . Jak takie coś można zrobić?
posiada podwojny skok // Niby dają to notatki ninji , ale to jest "WBUDOWANE W KLASĘ" . Jak takie coś można zrobić?
Chciałbym mieć to na swoim serwerze , dlatego pytam jak to można zrobić
#2
Napisano 12.04.2011 08:18
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klast && weapon == CSW_Knife && random(2) == 1) damage=float(health);
Co do drugiego masz w CmdStart ze 4 funkcje i tam jedną z nich jest podwójny skok wystarczy dodać po klasa_gracza[id] == Rambo np
&& klasa_gracza[id]== Nazwa klasy
powinno zadziałać
#3
Napisano 12.04.2011 08:24
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_klasy && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 12.04.2011 08:25
#4
Napisano 12.04.2011 18:50
Najlepiej jak podasz całe przerobione CmdStart . Klasa nazywa się General . Oczywiście dam PLUSA.
Cmd Start wygląda tak:
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) { if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0) { ilosc_skokow_gracza[id]--; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++; } } if(button & IN_ATTACK) { new Float:punchangle[3]; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) { entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); for(new i=0; i<3;i++) punchangle[i]*=0.9; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0) { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime()); new Float:velocity[3]; VelocityByAim(id, 700, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik anachaj edytował ten post 12.04.2011 18:52
#5
Napisano 13.04.2011 10:11
1.Mam serwer z modyfikacją CODa bety (starszej wersji) .
Grając na innych call of duty modach czytając opisy klas zauważyłem ,że są tam dziwne umiejętności np:
1.1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza // Nie ma żadnego itemu dającego taki efekt . Jak takie coś można zrobić?
2.posiada podwojny skok // Niby dają to notatki ninji , ale to jest "WBUDOWANE W KLASĘ" . Jak takie coś można zrobić?
Chciałbym mieć to na swoim serwerze , dlatego pytam jak to można zrobić
w:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)znajdź:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }zamień na:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA && random(3) == 1) //szans 1/3 z noza z prawego i lewego damage = float(health); if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
2.
w:
public CmdStart(id, uc_handle)znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)znajdź jeszcze:
if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++;dodaj pod:
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA) ilosc_skokow_gracza[id]++;
Użytkownik KariiO edytował ten post 13.04.2011 10:12
#6
Napisano 13.04.2011 10:54
Dodano 13 kwiecień 2011 - 14:47:
A jak zrobić
1. przebranie wroga,
2. 1/1 Zabicie z noża
Dodano 13 kwiecień 2011 - 14:49:
3. 1/1 Zabicie z AWP
Dodano 13 kwiecień 2011 - 15:19:
4. jest odporny na miny
#7
Napisano 13.04.2011 16:48
#8
Napisano 13.04.2011 17:21
#9
Napisano 13.04.2011 17:30
sam dasz radę na 1000%...
3. 1/1 Zabicie z AWP
if(weapon == CSW_AWP)//KNIFE NA AWP , TO CHYBA BYŁO LOGICZNE [quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote] { if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJAKLASA) //usuwamy losowanie czyli to: && random(3) == 1 damage = float(health); }
#10
Napisano 13.04.2011 19:57
#11
Napisano 13.04.2011 20:01
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
continue;
I zmień na np.:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca || klasa_gracza[pid] == JakasKlasa)
continue;
#12
Napisano 13.04.2011 20:23
#13
Napisano 13.04.2011 20:25
ZmienUbranie(id, 0);
1/1 z noża. Tak samo jak z AWP.
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TwojaKlasa)
damage = float(health);
}
#14
Napisano 13.04.2011 20:32
Do zamknięcia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych