Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Na deathrun`a staty i rankv0.5, mysql, ML
#141
Napisano 27.04.2011 16:34
#142
Napisano 27.04.2011 16:45
jak chcesz plugin ktory liczy czas do zabicia TT to masz juz takowy na tym forum (plugin Knopersa: DeathRun Timer + Save Records - AMXX.pl: Support AMX Mod X )
Użytkownik hiroshima edytował ten post 27.04.2011 16:52
#143
Napisano 27.04.2011 17:20

#144
Napisano 27.04.2011 17:43
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #include <deathrun_stats> #define PLUGIN "[DR Stats] Koniec na zabicie TT" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a"); } public fwFinishCreate(id, Float:fOrigin[3]){ return create_entity("info_target"); } public eventDeathMsg(){ new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(is_user_alive(killer)){ if(cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T) playerFinished(killer); } }
#145
Napisano 27.04.2011 17:51
Można wiedzieć co to jest "barney"?
#146
Napisano 27.04.2011 17:59
#147
Napisano 27.04.2011 18:02
#148
Napisano 28.04.2011 09:30
- przechodzisz mape, zapisuje Ci date najlepszego czasu; nastepnego dnia wchodzisz na serwer, przechodzisz mape w gorszym czasie i data rekordu to 0000-00-00
- gdy 2 osoby na tej samej mapie zrobia identyczny czas to na statystykach WWW wywala error.
Użytkownik hiroshima edytował ten post 01.05.2011 19:35
#149
Napisano 02.05.2011 18:08

#150
Napisano 02.05.2011 21:22
#151
Napisano 03.05.2011 10:51
I umie ktoś zrobić, aby czas wyświetlany tam gdzei roundtime dobrze działał ?
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 04.05.2011 17:45
#152
Napisano 05.05.2011 21:54
Po wgraniu tegoż pluginu problem nieco się nasilił, ludzie zaczęli wręcz masowo skracać mapy. Stąd też powstał pomysł rozwiązania tego problemu, ale jeśli ktoś ma lepszy - śmiało proponujcie.
Otóż chodzi o dodanie pewnego rodzaju checkpointów do pluginu, których to gracz ominąć nie może, bo nie zostanie zaliczony jego czas. Jest to w pewien sposób lekarstwo na zaistniały problem, jednakże czy to jest w ogóle do zrealizowania? R3X wypowiedz się jak możesz, a może masz lepszy pomysł?
#153
Napisano 05.05.2011 22:44
#154
Napisano 06.05.2011 00:53
Checkpointy to masa pracy dla admina, jeśli ta funkcja byłaby opcjonalna to jestem za. Jak wyobrażasz sobie wygląd takiego checkpointa?
Checkpointy byly by umieszczane w miejscach gdzie potencjalnie gracz moze skrocic mape, wiec pracy nie było by chyba więcej niż dodanie bytu na końcu każdej z nich, co za pomocą noclipa idzie dość szybko.
Opcjonalnie jak najbardziej - w końcu nie każdy ma w regulaminie swojego deathruna zakaz skracania map.
Co do wyglądu checkpointa, może cos w stylu bytu koncowego tylko ze ustawionego pionowo? Wystarczylo by "przeleciec" przez checkpointa i czas by w dalszym ciagu byl odliczany,a jesli pominie sie jakis to dojscie do bytu koncowego nie zapisze czasu.
Wygladem moze to przypominac kolo, cos jak w starych samochodowkach kiedys bylo

Użytkownik bartex1991 edytował ten post 06.05.2011 00:56
#155
Napisano 06.05.2011 13:05
Plugin masz tutaj: WalkGuard PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W załączniku kilka cfg mapek z ustawionymi "ścianami" - Folder walkguard wraz z zawartością kopiujesz do .../amxmodx/configs/
Aby postawić taki byt najlepiej zbinduj sobie komendę walkguardmenu
bind "v" "walkguardmenu"
@R3X - poprawisz te błędy?
Załączone pliki
Użytkownik hiroshima edytował ten post 06.05.2011 13:08
#156
Napisano 06.05.2011 13:33
I umie ktoś zrobić, aby czas wyświetlany tam gdzie roundtime dobrze działał ?
#157
Napisano 06.05.2011 13:46
Użyłem go do skasowania skracania np na acticu.
#158
Napisano 08.05.2011 17:48
Użytkownik bartex1991 edytował ten post 08.05.2011 17:49
#160
Napisano 16.05.2011 06:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych