Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Na deathrun`a staty i rankv0.5, mysql, ML


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
307 odpowiedzi w tym temacie

#141 Rabbit

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 27.04.2011 16:34

Da się zrobić tak żeby nie było tego bytu a dopiero zatrzymywało czas po zabiciu TT?
  • +
  • -
  • 0

#142 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 27.04.2011 16:45

pewnie, ze sie da ale wtedy to jest bez sensu, bo TT moze nie chciec wspolpracowac (dac sie zabic). Wiec wyobraz sobie sytuacje, ze fartem udalo Ci sie akurat zrobic mape w dobrym czasie a TT jest AFK u siebie na respie albo specjalnie ubije Cie, zeby nie zaliczylo Ci rekordu (dzieci neo nie brakuje) tak więc, zastanów sie jaki to ma sens według Ciebie...
jak chcesz plugin ktory liczy czas do zabicia TT to masz juz takowy na tym forum (plugin Knopersa: DeathRun Timer + Save Records - AMXX.pl: Support AMX Mod X )

Użytkownik hiroshima edytował ten post 27.04.2011 16:52

  • +
  • -
  • 0

#143 Rabbit

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 27.04.2011 17:20

Mi chodzi o przerobienie tego ;>
  • +
  • -
  • 0

#144 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.04.2011 17:43

Nic nie trzeba przerabiać, włącz sobie ten plugin.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <deathrun_stats>

#define PLUGIN "[DR Stats] Koniec na zabicie TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a");
}


public fwFinishCreate(id, Float:fOrigin[3]){
	return create_entity("info_target");
}

public eventDeathMsg(){
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer)){
		if(cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
			playerFinished(killer);
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#145 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 27.04.2011 17:51

MniejObciażającaRamka coś mi nie działa ;x

Można wiedzieć co to jest "barney"?
  • +
  • -
  • 0

#146 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 27.04.2011 17:59

R3X - tylko, ze to jest łatwe do zbugowania. W deathrun menagerze na poczatku kazdej mapy jest restart i TT pojawia sie na respie CT jesli ktos go zabije zaliczy mu czas np 3s. Dlatego jest to bez sensu
  • +
  • -
  • 0

#147 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.04.2011 18:02

Barney Calhoun


@up
nie obchodzi mnie to, nie ma moim serwerze; ja polecam byt końcowy i on działa
  • +
  • -
  • 0

#148 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.04.2011 09:30

odkryłem 2 bledy:
- przechodzisz mape, zapisuje Ci date najlepszego czasu; nastepnego dnia wchodzisz na serwer, przechodzisz mape w gorszym czasie i data rekordu to 0000-00-00
- gdy 2 osoby na tej samej mapie zrobia identyczny czas to na statystykach WWW wywala error.

Użytkownik hiroshima edytował ten post 01.05.2011 19:35

  • +
  • -
  • 0

#149 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 02.05.2011 18:08

Jak w tym menu.ini zrobić np. Strona głowna ? tam jest tylko label i view :D
  • +
  • -
  • 0

#150 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.05.2011 21:22

label to nazwa linku w menu, a view to widok, który identyfikuje plik i klasę w folderze views/
  • +
  • -
  • 0

#151 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 03.05.2011 10:51

To jak mogę zrobić np Strona GŁowna ? czy się nie da ?

I umie ktoś zrobić, aby czas wyświetlany tam gdzei roundtime dobrze działał ?

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 04.05.2011 17:45

  • +
  • -
  • 0

#152 bartex1991

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 05.05.2011 21:54

Witajcie, wrzuciłem plugin na serw swój, nie powiem wywołał masę zadowoleń a także masę protestów. Wiadomo że na kilku jeśli nie na kilkunastu mapach da się mówiąc normalnie "skrócić mapę", co w regulaminie akurat naszego serwera jest karane banem.

Po wgraniu tegoż pluginu problem nieco się nasilił, ludzie zaczęli wręcz masowo skracać mapy. Stąd też powstał pomysł rozwiązania tego problemu, ale jeśli ktoś ma lepszy - śmiało proponujcie.

Otóż chodzi o dodanie pewnego rodzaju checkpointów do pluginu, których to gracz ominąć nie może, bo nie zostanie zaliczony jego czas. Jest to w pewien sposób lekarstwo na zaistniały problem, jednakże czy to jest w ogóle do zrealizowania? R3X wypowiedz się jak możesz, a może masz lepszy pomysł?
  • +
  • -
  • 0

#153 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.05.2011 22:44

Checkpointy to masa pracy dla admina, jeśli ta funkcja byłaby opcjonalna to jestem za. Jak wyobrażasz sobie wygląd takiego checkpointa?
  • +
  • -
  • 0

#154 bartex1991

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 06.05.2011 00:53

Checkpointy to masa pracy dla admina, jeśli ta funkcja byłaby opcjonalna to jestem za. Jak wyobrażasz sobie wygląd takiego checkpointa?


Checkpointy byly by umieszczane w miejscach gdzie potencjalnie gracz moze skrocic mape, wiec pracy nie było by chyba więcej niż dodanie bytu na końcu każdej z nich, co za pomocą noclipa idzie dość szybko.

Opcjonalnie jak najbardziej - w końcu nie każdy ma w regulaminie swojego deathruna zakaz skracania map.

Co do wyglądu checkpointa, może cos w stylu bytu koncowego tylko ze ustawionego pionowo? Wystarczylo by "przeleciec" przez checkpointa i czas by w dalszym ciagu byl odliczany,a jesli pominie sie jakis to dojscie do bytu koncowego nie zapisze czasu.

Wygladem moze to przypominac kolo, cos jak w starych samochodowkach kiedys bylo :D

Użytkownik bartex1991 edytował ten post 06.05.2011 00:56

  • +
  • -
  • 0

#155 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 06.05.2011 13:05

Lepszy pomysł - plugin który ustawi byt (niewidzialną ścianę) w miejscu gdzie mapę można skrócić.

Plugin masz tutaj: WalkGuard PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W załączniku kilka cfg mapek z ustawionymi "ścianami" - Folder walkguard wraz z zawartością kopiujesz do .../amxmodx/configs/
Aby postawić taki byt najlepiej zbinduj sobie komendę walkguardmenu

bind "v" "walkguardmenu"

@R3X - poprawisz te błędy?

Załączone pliki


Użytkownik hiroshima edytował ten post 06.05.2011 13:08

  • +
  • -
  • 0

#156 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 06.05.2011 13:33

Jak w tym menu.ini zrobić np. Strona głowna ? czy się nie da ?

I umie ktoś zrobić, aby czas wyświetlany tam gdzie roundtime dobrze działał ?
  • +
  • -
  • 0

#157 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.05.2011 13:46

Hiroshima - polecam ten plugin.
Użyłem go do skasowania skracania np na acticu.
  • +
  • -
  • 0

#158 bartex1991

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 08.05.2011 17:48

Jeszcze jedna dość istotna uwaga. Czas zastępuje domyślne wyświetlanie nicka gracza. Tak samo dzieje się w modzie BF2 RANK Mod. Tam ta sprawa jest dość dobrze pomyślana i po najechaniu na gracza widzimy nick w hudzie. I teraz pytanie, da się to tu dorobić? Nieco to prace adminów utrudnia jak na bieżąco nie widzi się nicka ;x

Użytkownik bartex1991 edytował ten post 08.05.2011 17:49

  • +
  • -
  • 0

#159 Rabbit

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 14.05.2011 20:53

http://img.kampno.pl...es/zaledjxj.bmp

Jak naprawić ten błąd?
  • +
  • -
  • 0

#160 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.05.2011 06:40

tak masz tylko w grze przy sprawdzaniu top15? moze daj link do statystyk, powiedz czy masz wbite juz jakies rekordy na mapach; poustawiane punkty koncowe itd
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych