Zrobilem klase dual i ona ma dual mp5 ale jak zrobic zeby taki wygląd miała bron tylko na tej klasie a nie na wsparciu itp.
Za pomoc +
(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.03.2011 10:23
#2
Napisano 27.03.2011 10:30
precache_model - znasz to?

#3
Napisano 27.03.2011 10:33
Nie
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
#4
Napisano 27.03.2011 11:19
szukasz w procedurce Dotykrakiety:
i zmieniasz 55.0
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
i zmieniasz 55.0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#6
Napisano 27.03.2011 15:09
Macie po +
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
i tak:
ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory


Zapomniałem zmienić mape.
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
if(klasa_gracza[id] == Dual && weapon == CSW_MP5NAVY)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
}
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == Ninia && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
if(klasa_gracza[id] == Hunion && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
if(klasa_gracza[id] == Predator && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
i tak:
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/mine.mdl");
precache_model("models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory
Zapomniałem zmienić mape.
#7
Napisano 30.03.2011 10:32
dzięki, szukalem tego przez 5 dni chyba ;D
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










