L 07/17/2011 - 03:43:24: [AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Module/Library "orpheu" required for plugin. Check modules.ini.
Widzę że nie ma orpheu, ale wybrałem w cvarach dhud.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.07.2011 07:53
L 07/17/2011 - 03:43:24: [AMXX] Plugin "challenge.amxx" failed to load: Module/Library "orpheu" required for plugin. Check modules.ini.
Napisano 23.07.2011 20:01
Napisano 23.07.2011 20:44
Napisano 24.07.2011 16:44
Napisano 04.08.2011 17:12
Napisano 04.08.2011 17:52
ogranicznikiem jest dostępna pamięć i ewentualnie pojemność okna MOTD; pierwszego nie przeskoczysz bez inwestycji, drugie można ominąć stosując grupowaniejest jakiś ogranicznik co do ilości wyzwań? Np. że maks to 10 i więcej nie można dodać?
to jest klasa napisana w PHP do przetwarzania danych zapisanych przez plugin, zapewne bezużytecznaDrugie: co zrobić z php-api?
to by trzeba było napisać drugi system prezentacji wyzwań, ja na to nie mam aktualnie czasuTrzecia jest natomiast propozycja: myślę, że fajnym bajerem będzie dodanie możliwości podziału na zadania wykonane/do wykonania.
sam moduł działa, a czy plugin z niego korzystający to już bywa różnieI na koniec pytanka jeszcze trzy: ten tajemniczy moduł orpheu działa wraz z dproto? Kiedyś gdzieś czytałem, że nie i stąd me pytanie.
można z użyciem właśnie Orpheu albo za pomocą własnych statystyk (custom)Kolejne pytanie: czy zabójstwo za pomocą rakiet/dynamitów/min/meekstone (perk, dający fałszywą pakę (coś w stulu dynamitu, ale inny model) można w jakiś sposób przechwycić i zliczyć?
wykonanie zadań potwierdzane jest challenge_done()Ostatnie: Te zadania są liczone od razu, czy trzeba je jeszcze jakoś potwierdzać?
można, funkcja sprawdzająca czy gracz spełnił zadanie BBBB zaczyna pracę od sprawdzenia stanu zadania AAAA np. za pomocą challenge_get_state(); dla ułatwienia oba zadania powinny być w jednym smaMożna zrobić tak, by odblokować zadanie BBBBB dopiero po wykonaniu AAAAA?
nic; w tym pliku plugin zapisuje kolejność rejestrowanych dodatkowych broni; tylko jeśli coś kombinowałeś z bazą i chcesz przywrócić poprawne działanie zliczania statów to wtedy możesz tam zajrzeć i poprawićPlik custom_weapons.txt - co do niego się wpisuje?
aktualna wersja mimo oznaczenia 0.x jest stabilna i na razie nie planuję następnego wydaniaczy prace zostały porzucone ?
Napisano 21.08.2011 19:45
Napisano 16.09.2011 16:00
Napisano 17.09.2011 09:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <challenge>
#include <fun>
#define PLUGIN "Challenge Szybkie Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszChallenge[]= "Zawodowiec M4";
new const gszAward[] = "+100 Fragów";
new chid;
new gDone[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
//dodaj wyzwanie do listy
chid = register_challenge(gszChallenge, gszAward);
//wlacz automatyczne zlicznie zabic nozem
challenge_uses_stats(CSW_M4A1);
}
//Funkcja ulatwiajaca sprawdzenie czy gracz spelnia warunki wyzwania
hasAccess(id){
return (ch_get_user_stats(id, CSW_M4A1) >= 100);
}
public client_putinserver(id){
gDone[id] = 0;
}
//aktualizacja tabeli od razu przy podlaczeniu sie gracza
public client_data_loaded(id){
if(hasAccess(id)){
challenge_done(id, chid, 0); //wykonanie bez informacji
gDone[id] = 1;
}
}
//gracz dostal punkt
public client_gain_point(id){
if(!gDone[id] && hasAccess(id)){
//daj 100 fragów
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 100);
//oznacz jako wykonane i pokaz informacje
challenge_done(id, chid);
gDone[id] = 1;
}
}
//Postep wyzwania
public challenge_progress(id, challenge, szProgress[], size){
formatex(szProgress, size, "%d/%d", ch_get_user_stats(id, CSW_M4A1), 100);
}
Użytkownik Syczaj edytował ten post 17.09.2011 10:01
Napisano 07.12.2016 06:58
Podejmie się ktoś przerobienia tego by to działało pod AmxModX 1.8.2 ?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych