Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Komenda n itemy, itemy dla klas

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 24.03.2011 21:53

Mam takie pytania:

1.Jak zrobic komende na dodawanie itemów??
2.Jak dać jakiejś klasie item, bo ja zrobiłem tak:

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == Zabujca)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 24 || klasa_gracza[id] == SWAT)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27 || klasa_gracza[id] == Kapitan)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == Mucha)
	{

No i nic nie działa.

3.Zrobiłem kilka klas które mają tę samą umiejetńość i nawet te same bronie :

A tak chyba nie powinno byc (te klasy to : Ninia,SaL,Bombowiec,Zeke)
case SAL:
		{
			give_item(id, "weapon_m4");
			give_item(id, "weapon_m3");
			give_item(id, "weapon_m5");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Predator:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_famas");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
		}
		case Lukq:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_galil");
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Ninia:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_usp");
			give_item(id, "weapon_glock");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1);
			set_user_gravity(id, 0.2)
		}
		case Assasin:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_mac10");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60);
			set_user_gravity(id, 0.2)
		}
		case Bombowiec:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "weapon_usp");
			give_item(id, "weapon_glock");
			set_user_gravity(id, 0.6)
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 6;
		}
		case Gangster:
		{
			give_item(id, "weapon_mac10");
		}
		case Zeke:
		{
			give_item(id, "weapon_m4");
			give_item(id, "weapon_m3");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}

Za pomoc dam po +++

Jak coś to jest sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.03.2011 11:46

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
Warunek jeżeli ma item nr. 11 lub klasę Rambo i na tym się kończy...gdzie tu widzisz dawanie przedmiotów?
  • +
  • -
  • 0

#3 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 25.03.2011 13:02

Mam tak jak tam ale np rambo nie ma 2x skok ani swat odpornosci na przedmioty.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.03.2011 15:55

1. http://amxx.pl/topic...graczowi-w-cod/
2. Wiesz co to jest warunek? Przetłumacz w google translatorze słówko "if". Teraz do rzeczy - dodałeś puste warunki, a nie dawanie właściwości przedmiotów. Aby przypisać właściwości jakiegoś itemu klasie, znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_Itemu)

I zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_Itemu || klasa_gracza[id] == JakasKlasa)

I wywal te warunki, które wcześniej dodałeś, bo ta zdolność w ogóle nie będzie działać...
3. Ręce i uszy opadają xD. Popatrz na nazwy broni i ten temat - http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/.
  • +
  • -
  • 1

#5 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 25.03.2011 17:34

Masz + ale :
1. Jak wpisuje cod_giveitem "LuKq" "14"

To zamiast awp dostaje adrenaline tak samo jest jak wpisze tam jaki kolwiek inny nr to i tak dostaje adrenaline

2. Gdzie dać to: if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == ID_Itemu || klasa_gracza[id] == JakasKlasa) bo jest tego dużo
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych