1.Jak zrobic komende na dodawanie itemów??
2.Jak dać jakiejś klasie item, bo ja zrobiłem tak:
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == Zabujca) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 24 || klasa_gracza[id] == SWAT) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27 || klasa_gracza[id] == Kapitan) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == Mucha) {
No i nic nie działa.
3.Zrobiłem kilka klas które mają tę samą umiejetńość i nawet te same bronie :
A tak chyba nie powinno byc (te klasy to : Ninia,SaL,Bombowiec,Zeke)
case SAL: { give_item(id, "weapon_m4"); give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id, "weapon_m5"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } case Predator: { give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_famas"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70); } case Lukq: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_famas"); } case Ninia: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "weapon_glock"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1); set_user_gravity(id, 0.2) } case Assasin: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_mac10"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60); set_user_gravity(id, 0.2) } case Bombowiec: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "weapon_glock"); set_user_gravity(id, 0.6) ilosc_rakiet_gracza[id] = 6; } case Gangster: { give_item(id, "weapon_mac10"); } case Zeke: { give_item(id, "weapon_m4"); give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; }
Za pomoc dam po +++
Jak coś to jest sma.