Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem ze snajperem

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.03.2011 21:22

WItam, mam problem ze snajperem usunąłem całkiem mu moc ale i tak ma 1/1 czyli:
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);

        }

usunąłem:
|| (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2)
Nic nie dało:( nadal 1/1 szukam jeszcze coś wspolnego ze snajperem nic niema:(
daje całek Takedamge:


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	new health = get_user_health(this);
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(health < 2)

		return HAM_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 55 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}


	if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
		damage*=2.0;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
		damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
		damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
	
	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 54 && random(2)==1)
        {       
                damage=float(health);   
        }


		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
		damage+=20;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 33)
		damage+=30;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36)//proch deagle
                damage+=10;

        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53)//platynowe naboje
                damage+=20;
       
        if(weapon == CSW_KNIFE){
         if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 52)
		damage+=40;}

        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 55)//notatki pulkownika
                damage-=20;

          
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 32)//Numer itemu
                damage+=20;  

        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34)
                 doswiadczenia_za_zabojstwo += 200
                

        
		
	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

	if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);

        }


       if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))		
                     damage = float(health);
        }


  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51 && random(3) == 1) &&!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
      
        }

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == General && random(3) == 1))
                        damage = float(health);
        }

        if(weapon == CSW_AWP)
        {       
                (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && random(3) == 1)
                damage=float(health); 
        }

          if(weapon == CSW_SCOUT)  
        {       
                (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 41 && random(3) == 1)
                damage=float(health);   
        }
      

	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}

        if(weapon== CSW_SCOUT || weapon== CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 56) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}
		
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

Dodano 16 marzec 2011 - 21:23:
ustawienie przy snajperze (3) == 1) tez nie daje nic

Dodano 16 marzec 2011 - 21:27:
za awp zabija 1/1 chodz nawet nie ma kody do mocy tylko ze nikt nie ma wiecej jak 140hp wiec moze zato.
  • +
  • -
  • 0

#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.03.2011 22:20


klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);



to jest natychmiastowe :)

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 16.03.2011 22:20

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20)


Usuń to, przez to zabija natychmiastowo jeżeli zada z noża więcej niz 20 obrażeń.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.03.2011 16:08

mi chodzi o to że z awp jest 1/1 chodź nie ma kody na awp czy scouta :( zeby tak było...

Dodano 17 marzec 2011 - 21:00:
w czym moze byc problem może gdzies jest dziura w takedamage? ze nie ma mocy 1/1 z awp w kodzie a jak sie gra jest i na scouta

Dodano 18 marzec 2011 - 13:14:
szukałem aż znalazłem ;] błąd był w takedamage ale nie widoczny;d jeśli ktoś ma taki peoblem niech pisze na pw to powiem co i jak:)
można zamknąć/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych