if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
usunąłem:
|| (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2)Nic nie dało:( nadal 1/1 szukam jeszcze coś wspolnego ze snajperem nic niema:(
daje całek Takedamge:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker]) return HAM_IGNORED; new health = get_user_health(this); new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(health < 2) return HAM_IGNORED; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 55 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0) { informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--; return HAM_SUPERCEDE; } if(wytrzymalosc_gracza[this]>0) damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3) damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this)) damage*=2.0; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]; if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12) damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage; if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 54 && random(2)==1) { damage=float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22) damage+=20; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 33) damage+=30; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36)//proch deagle damage+=10; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53)//platynowe naboje damage+=20; if(weapon == CSW_KNIFE){ if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 52) damage+=40;} if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 55)//notatki pulkownika damage-=20; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 32)//Numer itemu damage+=20; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34) doswiadczenia_za_zabojstwo += 200 if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Ninja && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51 && random(3) == 1) &&!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == General && random(3) == 1)) damage = float(health); } if(weapon == CSW_AWP) { (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && random(3) == 1) damage=float(health); } if(weapon == CSW_SCOUT) { (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 41 && random(3) == 1) damage=float(health); } if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } if(weapon== CSW_SCOUT || weapon== CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 56) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Dodano 16 marzec 2011 - 21:23:
ustawienie przy snajperze (3) == 1) tez nie daje nic
Dodano 16 marzec 2011 - 21:27:
za awp zabija 1/1 chodz nawet nie ma kody do mocy tylko ze nikt nie ma wiecej jak 140hp wiec moze zato.