Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

jak zrobić 1/x z awplosowe zabicie z awp

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.03.2011 12:51

siema, ja zrobiłem sobie tak i nie działa.



w Dajprzedmiot dodałem
 case 40://tajemnica snajpera
                { 
                       give_item(id, "weapon_awp");
		       informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);

    
w Takedamage dodałem:

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && damagebits&(1<<1) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
        {       
                damage=float(health);   
        }

pomozecie?
  • +
  • -
  • 0

#2 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.03.2011 15:24

w public TakeDamage dodaj

if(weapon == CSW_AWP)
        {
                	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx && random(4) == 1) //tam gdzie xx numer przedmiotu
                        	damage = float(health);
        }
:ganja:

Użytkownik DJPTK edytował ten post 02.03.2011 21:17


#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.03.2011 19:40

kurde już tyle próbowalem i nie działa:( jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 19:57

Ja bym zrobił tak:

    if(weapon == CSW_AWP)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == Numer_Itemu && random(4) == 1))
damage = float(health);



W public TakeDamage oczywiście.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 20:04

  • +
  • -
  • 0

#5 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.03.2011 23:03

nie działa:(
  • +
  • -
  • 0

#6 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.03.2011 09:50

A może tak:
        if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && damagebits & (1<<1) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
{
damage=float(health);
}

  • +
  • -
  • 0

#7 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.03.2011 10:12

sam już tak próbowałem i też nic nie dało

Dodano 06 marzec 2011 - 12:41:
teraz sobie zrobiłem to jest prawie że dobrze tylo że jak sie ma 1/1 nie zawsze zabija o raz a zabija :)
  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.03.2011 13:09

Może w szanse nie trafiasz po prostu, użyj kodu który Ci podałem i ustaw szanse 1/2 żeby sprawdzić czy działa sprawdzałem na testowym i działało mi.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych