jak zrobić 1/x z awp
xyz?
02.03.2011
siema, ja zrobiłem sobie tak i nie działa.
w Dajprzedmiot dodałem
pomozecie?
w Dajprzedmiot dodałem
case 40://tajemnica snajpera { give_item(id, "weapon_awp"); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);w Takedamage dodałem:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && damagebits&(1<<1) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { damage=float(health); }
pomozecie?
ptk. 02.03.2011
w public TakeDamage dodaj
Edited by DJPTK, 02.03.2011 21:17.
if(weapon == CSW_AWP) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx && random(4) == 1) //tam gdzie xx numer przedmiotu damage = float(health); }
Edited by DJPTK, 02.03.2011 21:17.
sharkowy
05.03.2011
Ja bym zrobił tak:
W public TakeDamage oczywiście.
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 20:04.
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == Numer_Itemu && random(4) == 1))
damage = float(health);
W public TakeDamage oczywiście.
Edited by RPK. Shark, 05.03.2011 20:04.
Goliath
06.03.2011
A może tak:
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && damagebits & (1<<1) && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
{
damage=float(health);
}
xyz?
06.03.2011
sam już tak próbowałem i też nic nie dało
Dodano 06 marzec 2011 - 12:41:
teraz sobie zrobiłem to jest prawie że dobrze tylo że jak sie ma 1/1 nie zawsze zabija o raz a zabija
Dodano 06 marzec 2011 - 12:41:
teraz sobie zrobiłem to jest prawie że dobrze tylo że jak sie ma 1/1 nie zawsze zabija o raz a zabija
sharkowy
06.03.2011
Może w szanse nie trafiasz po prostu, użyj kodu który Ci podałem i ustaw szanse 1/2 żeby sprawdzić czy działa sprawdzałem na testowym i działało mi.