#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod" #define VERSION "0.7.9 Beta" #define AUTHOR "QTM_Peyote"
mam to dopisane tak jak w tamtym poście było:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>[/code
ITD.... Zapewniam wszsystko wklejone według posta
Ale teraz tak zrobiłem: Bo chciałem żeby i moja klasa miała 2 skoki
[code]public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Centurion)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Centurion)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
Ale niestety nie działa Centurion ma tylko 1 skok. Co źle wpisałem, albo co trzeba edytować? Za pomoc bedzie +


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










