Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Podwujny skok w CodMod

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiecki2

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2011 11:26

Witam. Czytałem posta (oczywiście z tego forum Ten poradnik) o podwujnym skoku ale nie działa wersja codmoda jest taka:

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "0.7.9 Beta"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

mam to dopisane tak jak w tamtym poście było:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>[/code
ITD.... Zapewniam wszsystko wklejone według posta

Ale teraz tak zrobiłem: Bo chciałem żeby i moja klasa miała 2 skoki

[code]public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Centurion)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Centurion)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;

Ale niestety nie działa Centurion ma tylko 1 skok. Co źle wpisałem, albo co trzeba edytować? Za pomoc bedzie +
  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 26.02.2011 11:44

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Centurion)
    {
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
        {
            ilosc_skokow_gracza[id]--;
            new Float:velocity[3];
            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
            velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
        {    
            ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
            if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
            if(klasa_gracza[id] == Rambo)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
	   if(klasa_gracza[id] == MrocznyNinja)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
        }
    }

Tak zrób ;)
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 misiecki2

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2011 11:58

CheQ dzięki działa pięknie wszystko tylko MrocznegoNinja musiałem zmienić :rolleyes:
A jeszcze jedno pytanie już nie będe tworzyć nowego tematu:
gdzie lub jak ustawić żeby można było oglądać wszystkie drużyny jak nas zabiją (gram na botach)bo na razie mogę oglądać po śmierci tylko swoją drużynę
  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)


#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 26.02.2011 12:09

mp_forcechacam "0"

w server.cfg
  • +
  • -
  • 1

#5 misiecki2

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.02.2011 12:14

Dla ciebie też leci plusik :)
  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych