←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Podwujny skok w CodMod

Locked

  • +
  • -
misiecki2's Photo misiecki2 26.02.2011

Witam. Czytałem posta (oczywiście z tego forum Ten poradnik) o podwujnym skoku ale nie działa wersja codmoda jest taka:

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "0.7.9 Beta"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

mam to dopisane tak jak w tamtym poście było:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>[/code
ITD.... Zapewniam wszsystko wklejone według posta

Ale teraz tak zrobiłem: Bo chciałem żeby i moja klasa miała 2 skoki

[code]public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Centurion)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Centurion)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;

Ale niestety nie działa Centurion ma tylko 1 skok. Co źle wpisałem, albo co trzeba edytować? Za pomoc bedzie +
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 26.02.2011

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Centurion)
    {
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
        {
            ilosc_skokow_gracza[id]--;
            new Float:velocity[3];
            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
            velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
        {    
            ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
            if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
            if(klasa_gracza[id] == Rambo)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
	   if(klasa_gracza[id] == MrocznyNinja)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
        }
    }

Tak zrób ;)
Quote

  • +
  • -
misiecki2's Photo misiecki2 26.02.2011

CheQ dzięki działa pięknie wszystko tylko MrocznegoNinja musiałem zmienić :rolleyes:
A jeszcze jedno pytanie już nie będe tworzyć nowego tematu:
gdzie lub jak ustawić żeby można było oglądać wszystkie drużyny jak nas zabiją (gram na botach)bo na razie mogę oglądać po śmierci tylko swoją drużynę
Quote

  • +
  • -
Apple()'s Photo Apple() 26.02.2011

mp_forcechacam "0"

w server.cfg
Quote

  • +
  • -
misiecki2's Photo misiecki2 26.02.2011

Dla ciebie też leci plusik :)
Quote
Locked