#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod" #define VERSION "0.7.9 Beta" #define AUTHOR "QTM_Peyote"
mam to dopisane tak jak w tamtym poście było:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <nvault>[/code ITD.... Zapewniam wszsystko wklejone według posta Ale teraz tak zrobiłem: Bo chciałem żeby i moja klasa miała 2 skoki [code]public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Centurion) { if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0) { ilosc_skokow_gracza[id]--; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Centurion) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++;
Ale niestety nie działa Centurion ma tylko 1 skok. Co źle wpisałem, albo co trzeba edytować? Za pomoc bedzie +