Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak ograniczyć moce rakiet?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 04.02.2011 14:37

Tak jak w temacie, ustawiłem max 250 do wszystkich statystyk, ale z rakiet na 250 wali sie po 500 gdy max zycia mozna miec 300-400, więc chciałbym ograniczyć moce rakiet/dynamitów/min np. o połowe czyli jak standardowo wali się z min 90 to żeby waliło się 45, proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 04.02.2011 15:29

Dynamit tutaj
w DotykMiny
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);


W DotykRakiety
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);


PolozDynamit
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);



przed + float wpisujesz ile obrażeń ma zadawać jedna z tych rzeczy .
  • +
  • -
  • 1

#3 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 04.02.2011 20:23

Ale to to ja wiem ale mi chodzi, że np. max 250 statystyk i jak bedzie ktoś miał tego maxa to nie będzie walił po 500 tylko po 250. Czyli np. co 1 pkt w inta dostaje się przykładowo zamiast 5 wiecej obrazen 2,5, ale to tylko przykład.
  • +
  • -
  • 0

#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.02.2011 22:07

lepiej zrobic tak:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 60.0+float(inteligencja_gracza[id]) /2 , 1);

  • +
  • -
  • 0

#5 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 07.02.2011 11:18

Dynamit tutaj
w DotykMiny

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);



W DotykRakiety

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);



PolozDynamit

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);




przed + float wpisujesz ile obrażeń ma zadawać jedna z tych rzeczy .


mozna tak :)
ale mozna tez inczej..

daj np. w hp max punktow 500
a w inteligencje daj np. 100 :)
wtedy wiecej hp. mniej obrazen z MOCY :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych