Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.02.2011 14:37
Tak jak w temacie, ustawiłem max 250 do wszystkich statystyk, ale z rakiet na 250 wali sie po 500 gdy max zycia mozna miec 300-400, więc chciałbym ograniczyć moce rakiet/dynamitów/min np. o połowe czyli jak standardowo wali się z min 90 to żeby waliło się 45, proszę o pomoc.
#2
Napisano 04.02.2011 15:29
Dynamit tutaj
w DotykMiny
W DotykRakiety
PolozDynamit
przed + float wpisujesz ile obrażeń ma zadawać jedna z tych rzeczy .
w DotykMiny
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
W DotykRakiety
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
PolozDynamit
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
przed + float wpisujesz ile obrażeń ma zadawać jedna z tych rzeczy .
#3
Napisano 04.02.2011 20:23
Ale to to ja wiem ale mi chodzi, że np. max 250 statystyk i jak bedzie ktoś miał tego maxa to nie będzie walił po 500 tylko po 250. Czyli np. co 1 pkt w inta dostaje się przykładowo zamiast 5 wiecej obrazen 2,5, ale to tylko przykład.
#4
Napisano 04.02.2011 22:07
lepiej zrobic tak:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 60.0+float(inteligencja_gracza[id]) /2 , 1);
#5
Napisano 07.02.2011 11:18
Dynamit tutaj
w DotykMiny
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
W DotykRakiety
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
PolozDynamit
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
przed + float wpisujesz ile obrażeń ma zadawać jedna z tych rzeczy .
mozna tak
ale mozna tez inczej..
daj np. w hp max punktow 500
a w inteligencje daj np. 100
wtedy wiecej hp. mniej obrazen z MOCY
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych