Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodawanie frakcji - 2 sposoby

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#21 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 09.04.2011 13:03

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
1346 linijka

#22 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 03.05.2011 14:57

Dobra to ja niektórym podpowiem błąd w sposobie 1
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
Jest "błąd" przed const frakcja trzeba spacje jeszcze dodać czyli
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);
Myślę że komuś pomogłem

#23 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2011 17:10

a tam nie ma przypadkiem spacji ?
,const frakcja[])

  • +
  • -
  • 4

#24 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 03.05.2011 17:19

No właśnie ma być spacja
, const frakcja[])
bo inaczej nie poleci

Dodano 06 maj 2011 - 12:29:
Dobra mam pytanko sam próbowałem ale nie wyszło dlatego zwracam się do was. może mi ktoś wytłumaczyć jak dodać natyva do pobierania frakcji. Podam przykład jak jest na klasę.
new klasa = cod_get_classid("Komandos"); //Pobieram klasę przez nazwę
if(cod_get_class_name(id) == klasa) // pobieram nazwę klasy gracza i jeżeli jest to klasa to
{//i coś tam dalej
}
No a ja bym chciał coś takiego
new frakcja = cod_get_frakcjaid("Premium");  // Pobieram frakcje przez nazwę
if(cod_get_frakcja_name(id) == frakcja)  // Pobieram nazwę frakcji gracza i jeżeli jest to frakcja to coś tam dalej
Czyli potrzebuje o wyjaśnienie jak dodać 2 natyvy.
Mam takie coś
register_native("cod_get_frakcjaid", "PobierzFrakcjePrzezNazwe", 1);
register_native("cod_get_frakcja_name", "PobierzNazweFrakcji", 1);
Tylko co wpisać w public PobierzFrakcjePrzezNazwe i public PobierzNazweFrakcji
Proszę o kod do tych publików. Pozdrawiam i przepraszam za błędy ortograficzne o ile takowe istnieją. Za pomoc stawiam +

Dodano 06 maj 2011 - 12:31:
Acha SPOSÓB 1 czyli będzie public PobierzFrakcjePrzezNazwe (const frakcja[])

#25 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.05.2011 14:08

korzystasz z mojego sposobu na przydzielenie klasie frakcji ?

Nie jestem pewnie czy zadziała to ale możesz sprawdzić:

register_native("cod_get_frakcjaid", "PobierzFrakcjePrzezNazwe", 1);
register_native("cod_get_frakcja_name", "PobierzNazweFrakcji", 1);


public PobierzNazweFrakcji(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, frakcja_klas[klasa]);
}
}

public PobierzFrakcjePrzezNazwe(const nazwa[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
if(equal(nazwa, frakcja_klas[i]))
return i;
return 0;
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.05.2011 14:16

  • +
  • -
  • 1

#26 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 06.05.2011 15:18

A nie powinno być public PobierzFrakcjePrzezNazwe(const frakcja[])
??

#27 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.05.2011 15:36

to tylko nazwa ale jak chcesz to możesz sobie zmienić


public PobierzFrakcjePrzezNazwe(const frakcja[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
if(equal(frakcja, frakcja_klas[i]))
return i;
return 0;
}


  • +
  • -
  • 1

#28 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 06.05.2011 17:14

POMYŁKA

Użytkownik Po prostu Paweł edytował ten post 06.05.2011 19:09


#29 Eldo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 30.05.2011 13:48

W Drugim Sposobie Jest błąd; )

        if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){                 frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";


usuń To: if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){

ponieważ nie chcę się skompilować z tym

Użytkownik Eldo edytował ten post 30.05.2011 13:48

  • +
  • -
  • 1

#30 Luuuulek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 02.07.2011 10:54

ta za***iście przy każdej klasie sposób pierwszy komplitacje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_komandos.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition

1 Error.
Could not locate output file codclass_komandos.amxx (compile failed).



Ale pro ten sposób a przerobiłem 40 klas a tu d*pa WTF?
  • +
  • -
  • 0

#31 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.07.2011 11:46

mi to nie działa zrobiłem tak
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
	zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
	kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
	inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
	wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Zolnierz")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL";
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szeregowy")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL";
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Strzelec Wyborowy")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL";
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Obronca")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL";	
	}
	return ilosc_klas;
}

Po czym skompilowałem i wyskakuje
s.sma(319) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
s.sma(324) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
s.sma(357) : error 017: undefined symbol "Display_Fade"
s.sma(828) : error 017: undefined symbol "ham_strip_weapon"
s.sma(1145) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
s.sma(1159) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
s.sma(1432) : warning 217: loose indentation
s.sma(1438) : warning 217: loose indentation
s.sma(1438) : error 029: invalid expression, assumed zero
s.sma(1438) : error 017: undefined symbol "ZabierzGranat"
s.sma(1438) : error 017: undefined symbol "grenade"
s.sma(1438) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
10 Errors.


#32 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2011 22:48

Dobra ja sobie poradziłem i działa :)

Zapewne każdy robi błąd wklejając to:

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]

w definach a to trzeba wkleić dokładnie tutaj:

new bool:freezetime = true;

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

czyli nad plugin_init
gdy miałem na samej górze w define nie wczytywało mi frakcji.
Zapewne tutaj leży wasz problem.

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 16.07.2011 21:04

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#33 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.07.2011 21:55

W sposobie Cypisa przy ręcznym dodawaniu jest błąd.
W zmiennych trzeba dodać jeszcze:
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];

  • +
  • -
  • 1

#34 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 31.07.2011 22:38

poprawione :)
  • +
  • -
  • 0

#35 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2011 17:32

update tutoriali
  • +
  • -
  • 1

#36 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 16.08.2011 10:05

Cypis plus leci, świetnie wszystko wytłumaczone ;)
Dołączona grafika

#37 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.08.2011 10:39

Dark dodane tylko !equal(frakcja_klas[i],"") :?: ;P

Użytkownik Cypis' edytował ten post 16.08.2011 10:39

  • +
  • -
  • 0

#38 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2011 11:01

Przez to tworzyły się puste frakcje :P

Użytkownik A może sma? edytował ten post 16.08.2011 11:01

  • +
  • -
  • 0

#39 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.08.2011 18:03

Bo nie były przypisane i przez to :)
  • +
  • -
  • 0

#40 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2011 20:29

mniej tematów na forum dzieki temu będzie :P
  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych