public ZarejestrujKlase(plugin, params)1346 linijka
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 09.04.2011 13:03
#22
Napisano 03.05.2011 14:57
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);Jest "błąd" przed const frakcja trzeba spacje jeszcze dodać czyli
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);Myślę że komuś pomogłem
#23
Napisano 03.05.2011 17:10
,const frakcja[])
#24
Napisano 03.05.2011 17:19
, const frakcja[])bo inaczej nie poleci
Dodano 06 maj 2011 - 12:29:
Dobra mam pytanko sam próbowałem ale nie wyszło dlatego zwracam się do was. może mi ktoś wytłumaczyć jak dodać natyva do pobierania frakcji. Podam przykład jak jest na klasę.
new klasa = cod_get_classid("Komandos"); //Pobieram klasę przez nazwę if(cod_get_class_name(id) == klasa) // pobieram nazwę klasy gracza i jeżeli jest to klasa to {//i coś tam dalej }No a ja bym chciał coś takiego
new frakcja = cod_get_frakcjaid("Premium"); // Pobieram frakcje przez nazwę if(cod_get_frakcja_name(id) == frakcja) // Pobieram nazwę frakcji gracza i jeżeli jest to frakcja to coś tam dalejCzyli potrzebuje o wyjaśnienie jak dodać 2 natyvy.
Mam takie coś
register_native("cod_get_frakcjaid", "PobierzFrakcjePrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_frakcja_name", "PobierzNazweFrakcji", 1);Tylko co wpisać w public PobierzFrakcjePrzezNazwe i public PobierzNazweFrakcji
Proszę o kod do tych publików. Pozdrawiam i przepraszam za błędy ortograficzne o ile takowe istnieją. Za pomoc stawiam +
Dodano 06 maj 2011 - 12:31:
Acha SPOSÓB 1 czyli będzie public PobierzFrakcjePrzezNazwe (const frakcja[])
#25
Napisano 06.05.2011 14:08
Nie jestem pewnie czy zadziała to ale możesz sprawdzić:
register_native("cod_get_frakcjaid", "PobierzFrakcjePrzezNazwe", 1);
register_native("cod_get_frakcja_name", "PobierzNazweFrakcji", 1);
public PobierzNazweFrakcji(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, frakcja_klas[klasa]);
}
}
public PobierzFrakcjePrzezNazwe(const nazwa[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
if(equal(nazwa, frakcja_klas[i]))
return i;
return 0;
}
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.05.2011 14:16
#26
Napisano 06.05.2011 15:18
??
#27
Napisano 06.05.2011 15:36
public PobierzFrakcjePrzezNazwe(const frakcja[])
{
param_convert(1);
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
if(equal(frakcja, frakcja_klas[i]))
return i;
return 0;
}
#28
Napisano 06.05.2011 17:14
Użytkownik Po prostu Paweł edytował ten post 06.05.2011 19:09
#29
Napisano 30.05.2011 13:48
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
usuń To: if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
ponieważ nie chcę się skompilować z tym
Użytkownik Eldo edytował ten post 30.05.2011 13:48
#30
Napisano 02.07.2011 10:54
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_komandos.sma(24) : error 088: number of arguments does not match definition
1 Error.
Could not locate output file codclass_komandos.amxx (compile failed).
Ale pro ten sposób a przerobiłem 40 klas a tu d*pa WTF?
#31
Napisano 05.07.2011 11:46
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Zolnierz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szeregowy")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Strzelec Wyborowy")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL"; if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Obronca")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "1LVL"; } return ilosc_klas; }
Po czym skompilowałem i wyskakuje
s.sma(319) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" s.sma(324) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" s.sma(357) : error 017: undefined symbol "Display_Fade" s.sma(828) : error 017: undefined symbol "ham_strip_weapon" s.sma(1145) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" s.sma(1159) : error 017: undefined symbol "fm_give_item" s.sma(1432) : warning 217: loose indentation s.sma(1438) : warning 217: loose indentation s.sma(1438) : error 029: invalid expression, assumed zero s.sma(1438) : error 017: undefined symbol "ZabierzGranat" s.sma(1438) : error 017: undefined symbol "grenade" s.sma(1438) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 10 Errors.
#32
Napisano 15.07.2011 22:48
Zapewne każdy robi błąd wklejając to:
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64 new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
w definach a to trzeba wkleić dokładnie tutaj:
new bool:freezetime = true; #define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64 new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
czyli nad plugin_init
gdy miałem na samej górze w define nie wczytywało mi frakcji.
Zapewne tutaj leży wasz problem.
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 16.07.2011 21:04
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#33
Napisano 31.07.2011 21:55
W zmiennych trzeba dodać jeszcze:
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
#34
Napisano 31.07.2011 22:38
#35
Napisano 15.08.2011 17:32
#36
Napisano 16.08.2011 10:05
#37
Napisano 16.08.2011 10:39
Użytkownik Cypis' edytował ten post 16.08.2011 10:39
#38
Napisano 16.08.2011 11:01
Użytkownik A może sma? edytował ten post 16.08.2011 11:01
#39
Napisano 16.08.2011 18:03
#40
Napisano 16.08.2011 20:29
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych