Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Blokada expienia

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.02.2011 23:07

rozumiem ze ma to wygladac tak
public Give_Xp(id,amount)
{	
	if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
	{
		if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
			player_xp[id]+=amount
			if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
			{
				player_lvl[id]+=1
				player_point[id]+=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
{
                        new sHour[3], iHour;
                        get_time("%H", sHour, 2);
                        iHour = str_to_num(sHour);
                        if(iHour <= 9 && amount > 20) amount = 1;
                        player_xp[id]+=amount			
}
			if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
			{
				player_lvl[id]-=1
				player_point[id]-=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			write_hud(id)
		}
	}
}

czy tak bedzie dzialac?

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 23:17


#22 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.02.2011 23:41

Nie... Sory, ale ja już odpadam, dla mnie to za dużo... tak ciężko przeczytać, nacisnąć kilka razy ctrl+c i ctrl+v?

Może jeszcze raz... ostatni.
Znajdź w swoim sma swojego diablo moda taki wycinek kodu
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount

i zamień go na taki wycinek kodu, który sam podałeś wyżej
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
new sHour[3], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if(iHour <= 9 && amount > 20) amount = 1;
player_xp[id]+=amount

potem skompiluj swój pliczek sma do pliku amxx (tego już Ci nie będę tłumaczył, google nie boli) i wrzuć na ftp swojego serwera z diablo modem.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#23 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 18.02.2011 02:40

DZIEKUJE! chociaz komplikowac to umiem xD





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych