Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z dwoma itemami.Każdy kto pomoże dostanie +

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dexi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 10.01.2011 16:47

Dodałem 2 itemy:
Mistrz Deagle'a i Niemiecki Precyzyjny Scout
Itemy miały mieć 1/LW szans na natychmiastowe zabicie.
Wszystko ok.
W funkcji:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
		give_item(id, "weapon_deagle");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
		give_item(id, "weapon_scout");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);

i w public DajPrzedmiot:
case 31:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 5);
		}
		case 33:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 5);
		}
	}

Ale nawet jeśli ktoś ma 1/1 nie zabija natychmiast :(

Może powinienem coś jeszcze dodać?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 10.01.2011 21:23

Brak jednej rzeczy , otóż znajdz

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
			damage=float(health);

i dodaj pod tym

if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numeritemu)
			damage=float(health);

if(weapon == CSW_DEAGLE && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == numeritemu)
			damage=float(health);

Użytkownik Night90 edytował ten post 10.01.2011 21:24

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych