Mistrz Deagle'a i Niemiecki Precyzyjny Scout
Itemy miały mieć 1/LW szans na natychmiastowe zabicie.
Wszystko ok.
W funkcji:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) give_item(id, "weapon_deagle"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) give_item(id, "weapon_scout"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
i w public DajPrzedmiot:
case 31: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 5); } case 33: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 5); } }
Ale nawet jeśli ktoś ma 1/1 nie zabija natychmiast
Może powinienem coś jeszcze dodać?