Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Odporność na dany item

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 08.01.2011 19:42

Witam. Mam pytanie odnośnie starego CodModa. Jest np gracz z itemem awp_sniper. Chciałbym zrobić dla danej klasy, że jest ona odporna na ten przedmiot(awp sniper). Proszę o pomoc.

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.01.2011 22:15

W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}


I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 09.01.2011 13:58

Dzięki. A gdzie np dać odporność danej klasy na drugą klase, np odporność na Komandosa?

Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.01.2011 14:10


#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.01.2011 14:50

a jak zrobić item taki? chodzi ze bedzie odporny tylko na awp sniper

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);

coś takiego?
  • +
  • -
  • 0

#5 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 15:00

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == nr itemu))
{
damage = float(health);
}


Co do odporności na klasę, nie rozumiem o co Ci chodzi.

Użytkownik Change edytował ten post 09.01.2011 15:01

  • +
  • -
  • 0

#6 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 09.01.2011 15:09

Powiedzmy ze mam jakąś klase, np: Killer, ktoś ma Komandosa(PPM 1/1). Chcę do swojej klasy Killer dodać odporność na na zabicie przez Komandosa z noża.

#7 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 17:01

W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


zmień na
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1

#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.01.2011 17:42

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13  && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == 42)) 
        {       
                damage=float(health);   
        }

dlaczego nie chce kompilowac sie;/

Dodano 09 styczeń 2011 - 17:43:
błą jest z informacje_przedmiotu_gracza

Użytkownik xyz? edytował ten post 09.01.2011 17:42

  • +
  • -
  • 0

#9 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.01.2011 20:15

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13  && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 42)) 
{
damage=float(health);
}


Teraz
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych