Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.01.2011 19:42
Witam. Mam pytanie odnośnie starego CodModa. Jest np gracz z itemem awp_sniper. Chciałbym zrobić dla danej klasy, że jest ona odporna na ten przedmiot(awp sniper). Proszę o pomoc.
#2
Napisano 08.01.2011 22:15
W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}
#3
Napisano 09.01.2011 13:58
Dzięki. A gdzie np dać odporność danej klasy na drugą klase, np odporność na Komandosa?
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.01.2011 14:10
#4
Napisano 09.01.2011 14:50
a jak zrobić item taki? chodzi ze bedzie odporny tylko na awp sniper
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);
coś takiego?
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(przedmiot_gracza[this] == nr itemu?))
{
damage = float(health);
coś takiego?
#5
Napisano 09.01.2011 15:00
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == nr itemu))
{
damage = float(health);
}
Co do odporności na klasę, nie rozumiem o co Ci chodzi.
Użytkownik Change edytował ten post 09.01.2011 15:01
#6
Napisano 09.01.2011 15:09
Powiedzmy ze mam jakąś klase, np: Killer, ktoś ma Komandosa(PPM 1/1). Chcę do swojej klasy Killer dodać odporność na na zabicie przez Komandosa z noża.
#7
Napisano 09.01.2011 17:01
W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
#8
Napisano 09.01.2011 17:42
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this] == 42)) { damage=float(health); }
dlaczego nie chce kompilowac sie;/
Dodano 09 styczeń 2011 - 17:43:
błą jest z informacje_przedmiotu_gracza
Użytkownik xyz? edytował ten post 09.01.2011 17:42
#9
Napisano 09.01.2011 20:15
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 42))
{
damage=float(health);
}
Teraz
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych