Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#81 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 25.11.2010 21:03

to nie jest od tego dzial ...

codmod.cfg i sma QMT_Cod_mod

#82 kubus1337

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:asd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 25.11.2010 22:59

Jest już jakiś serwer na którym ten mod działa? nie mam gdzie przetestować a na botach po 1 rundzie csa wiesza : d
  • +
  • -
  • 0

#83 zenuś

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Czarnobyl
Offline

Napisano 26.11.2010 15:58

Yo mam głupie pytanie ;d

Jak ustawię zapis na steamid to co się w tym momencie dzieje z nonsteamami ?
  • +
  • -
  • 0

#84 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.11.2010 16:06

ej jak zrobic zeby dawalo expa za zabicie mp bota w new game ?

Dodano 26 listopad 2010 - 16:26:

na botach po 1 rundzie csa wiesza : d

Ja tak nie mam
  • +
  • -
  • 0

#85 mlynkov

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 28.11.2010 21:03

czy mógłbym prosiĆ o wyjaśnienie sprawy logów w konsoli? co kilka sekund rejestruje błędy.
np zostawiam do ocenienia dzisiejszy (do godziny 21:00).

dzisiejszy log

drugą sprawą jest to, że perk "notatki sapera" nie działa.
trzecia sprawa, jak już ktoś wcześniej zauważył często jest tak, że jak ktoś podniesie broń, to serwer automatycznie się wiesza. (i to nie wszyscy, ale dotyczy zawsze pewnej osoby spośród całego grona graczy)

Mój mail - zostawiam dla osób które chcą się więcej dowiedzieĆ o działającym już serwerze.
  • +
  • -
  • 0

#86 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.12.2010 20:56

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Nowości

  • +
  • -
  • 0

#87 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2010 17:11

AKTUALIZACJA
Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa.
  • +
  • -
  • 0

#88 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 13.12.2010 14:49

Mam pytanie odnośnie czy klasa demolitions została naprawiona.

Napisz jakie pliki naprawiłeś bo ja mam u siebie klasy troszkę zmodyfikowane i nie chce mi się szukać co zmieniałeś.
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#89 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.12.2010 15:08

Niestety nie pamiętam wszystkich które zmieniałem, ale na pewno były to:
  • QTM_CodMod
  • codclass_demolitions
  • codperk_dynamit

  • +
  • -
  • 0

#90 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 14.12.2010 00:01

To to wiemy <_< , ale co poza tym notatki sapera, nóż komandosa, szeregowy?
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#91 poczatkujący :)

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.12.2010 08:32

Dobra robota, plusik leci ;d
  • +
  • -
  • 0

#92 Grzybek :DD .

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Radom /
Offline

Napisano 17.12.2010 11:22

Mam pytanie , czy te nativy czy jak to tam trzeba gdzies przepisywac ? czy tylko skopiowac folder i powinien mod byc??? i oczywiscie go wlaczyc??
  • +
  • -
  • 0

#93 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.12.2010 15:57

Tylko skopiować.
  • +
  • -
  • 0

#94 Vorster

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wroclove
Offline

Napisano 17.12.2010 20:13

Nowa wersja mi sie non stop restartuje,ktos ma taki problem??
zero errorow,tylko w glownym pluginie sa.
Autor cos nie dopatrzył ??
  • +
  • -
  • 0

#95 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.12.2010 20:18

To zero czy są w głównym pluginie...?
  • +
  • -
  • 0

#96 Vorster

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wroclove
Offline

Napisano 17.12.2010 20:24

L 12/17/2010 - 12:31:03: [AMXX] Run time error 3 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
dodamlem debug - oczywscie nic nie pomoglo.

dokładnie tyle,nie wiem co sie dzieje,zakładam ze jakis plugin gryzie sie z innym,wylaczylem dodatkowe perki ze strony ktora masz w opisie,mam kilka klas dodanych tylko ale zapewne jakis plugin nie moze dzilac z innym.

testowales już wszystkie klasy i perki razem ??
  • +
  • -
  • 0

#97 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.12.2010 20:51

Standardowe perki i klasy są przetestowane, a z tej strony nie wszystkie.
  • +
  • -
  • 0

#98 Grzybek :DD .

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Radom /
Offline

Napisano 17.12.2010 21:21

Dobra COD MOD dziala ale restartuje mi sie ustawienia Cvarow ktore wpisuje przez amxmodmenu ustawiam sobie.:)

Aha i jest jeszcze taki plugin ktory np. ma "Dodaj 100+ do kondycji"
  • +
  • -
  • 0

#99 Vorster

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wroclove
Offline

Napisano 17.12.2010 21:55

Wgrałem standardowe perki i klasy + Generał,Rebeliant,Kamikadze i Amadeusz.
Niestety serwer jak sie crash-owal tak jest to dalej.
  • +
  • -
  • 0

#100 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 18.12.2010 12:06

A jak ustawic exp na stałe? Aha i jak zmienic nazwe perk na item.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych