Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#121
Napisano 23.01.2011 16:24
#122
Napisano 25.01.2011 17:34
Tez sie zastanawiam czy ten ostatni update mial miejsce.
Mialo byc naprawione "awansowales do x levelu" a dalej to często słychać od innych graczy.
W nowych klasach jest tez poprawiony admiral,zastanawia mnei co on ma takiego poprawionego bo jedyne co zauważyłem , to brak pełnego magazynka po zabiciu.
#123
Napisano 27.01.2011 20:00
Może autor naprawi ten oto błąd ?
#124
Napisano 27.01.2011 20:17
#125
Napisano 27.01.2011 20:33
Wybieram klasę demolitiona stawiam dynamit po nowej rundzie stawiam go ponownie.
Dokładnie to miałem w starszej wersji, ale po aktualizacji wszystko działa.
W nowych klasach jest tez poprawiony admiral,zastanawia mnei co on ma takiego poprawionego bo jedyne co zauważyłem , to brak pełnego magazynka po zabiciu.
Tak jak wyżej.
#126
Napisano 28.01.2011 13:24
Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 28.01.2011 14:12
#127
Napisano 30.01.2011 08:15
#128
Napisano 30.01.2011 15:03
#129
Napisano 30.01.2011 18:01
Zapis jest na mysql czy nvault?
Pozdrawiam
#130
Napisano 30.01.2011 18:11
#131
Napisano 02.02.2011 08:49
kasuje wszystkim gracza level proszę o pomoc ?
#132
Napisano 02.02.2011 14:05
Siemka mam problem kiedy restartuje serwer automatycznie
kasuje wszystkim gracza level proszę o pomoc ?
Po zmianie mapy tez sie kasuje caly level ??
Sparwdz czy nie zabrakło miejsca na dysku serwera.
Jeśli tak to pliki co mape sie nadpisuja i level sie kasuje a w addons/amxmodmenu/data/valut oba pliki zajmują po 0kb
Jak to sprawdzisz to napisz.
#133
Napisano 02.02.2011 19:52
Oraz jaka wersja amxmoda jest zalecana do poprawnego działania?
#134
Napisano 03.02.2011 14:58
Pytalem juz oto wczesniej ale nie bylo odpowiedzi ze strony autora.Czy można wiedzieć jakie moduły są obecnie wymagane?
Oraz jaka wersja amxmoda jest zalecana do poprawnego działania?
Moduly ktore mam wlaczone na moim serwerze to:
fun
engine
nvault
cstrike
csx
wersja amx AMXMODX v1.8.1.3711 - czyli standardowa.
W klasie demolitions jest problem z dynamitem wiec jesli będziesz mial crash-e to wyłącz to klase lub daj pauze przy dynamicie.
Użytkownik Vorster edytował ten post 03.02.2011 15:04
#135
Napisano 06.02.2011 17:58
#136
Napisano 08.02.2011 08:20
Proszę o jego naprawienie.
#137
Napisano 10.02.2011 18:47
QTM_CodMod.amxx sypie błędami, niestety ten plugin nie jest dorobiony i wiele osób ma z nim problemy.
#138
Napisano 12.02.2011 18:26
#139
Napisano 12.02.2011 18:52
ale nóz nie działa i proszę o poprawkę.
#140
Napisano 12.02.2011 19:10
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych