Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#41 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 19.11.2010 14:37

Nie wiedziałem gdzie to napisać, ale tutaj powinno być ok :P

Hmmm trochę się zagłębiłem i o to macie dodatkową klasę :)
Nazwa : Szpieg
Broń : deagle
Co posiada : 1/2 na natychmiastowe zabicie z noza + niewidzialnosc na nozu i posiada ubranie wroga. // nie jestem pewny z ubraniem wroga ;P

.sma w załączniku :) Napiszcie co mam źle/mógłbym optymalniej napisać :P

btw. sklepik już robię ok 90% :P

Załączone pliki


Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 19.11.2010 14:37

  • +
  • -
  • 0

#42 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 14:44

W pluginie zmieniasz give_item na cod_give_weapon.
Masz na przykład:
give_item("weapon_awp")

zmieniasz to na:
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);


Oczywiście musisz zaincludować plik codmod.inc dodając:
#include <codmod>

  • +
  • -
  • 1

#43 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 19.11.2010 15:07

W pluginie zmieniasz give_item na cod_give_weapon.
Masz na przykład:

give_item("weapon_awp")

zmieniasz to na:
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);


Oczywiście musisz zaincludować plik codmod.inc dodając:
#include <codmod>



teraz nie wyrzuca od razu sie a w momencie kiedy założe broń wiec i tak jej uzyc nie moge

ok założe temat nowy może jednak oczywiście tu jest SMA jak by co Wklej.to - po prostu wklej to - paste: ztJ0
dziala tylko ze menu pokazuje sie jak wygra ktoś runde, nie jak przegra wiec plugin staje sie bez sensu ;]

Użytkownik Karrypto edytował ten post 19.11.2010 15:50

  • +
  • -
  • 0

#44 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 15:12

W pluginie zmieniasz give_item na cod_give_weapon.
Masz na przykład:

give_item("weapon_awp")

zmieniasz to na:
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);


Oczywiście musisz zaincludować plik codmod.inc dodając:
#include <codmod>



teraz nie wyrzuca od razu sie a w momencie kiedy założe broń wiec i tak jej uzyc nie moge


Za wyrzucanie od razu i przy wyciąganiu odpowiada ta sama funkcja.

Dodano 19 listopad 2010 - 15:13:
Sprawdziłem, u mnie wszystko w porządku. Jakieś błędy lub cokolwiek?
  • +
  • -
  • 0

#45 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 19.11.2010 15:15

enebaled nie powinno byc na 0 ale chyba sie myle :D

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 1);

Użytkownik pAC edytował ten post 19.11.2010 15:15


#46 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 15:22

Masz rację, ale chyba jednak przydałoby się zakładać nowe tematy.
  • +
  • -
  • 0

#47 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2010 16:19

Nie wiem czy przechodzic na tego bo na starym troche mam wgrane klas , itemow , moce , sam go edytowałem żeby był bardziej wygodny opisy w hud itp.


Powiedzcie mi czy ten CodMod opyla się zmieniac
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#48 TenKtośToJa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:goŁDAP
Offline

Napisano 19.11.2010 16:33

lipa troche...
bo kazda klasa oddzielnie.
  • +
  • -
  • 0

#49 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 16:35

Nie wiem czy przechodzic na tego bo na starym troche mam wgrane klas , itemow , moce , sam go edytowałem żeby był bardziej wygodny opisy w hud itp.


Powiedzcie mi czy ten CodMod opyla się zmieniac


Napisz na forum, albo na stronce którą mam w sygnaturze to trochę klas porobię ci za darmo.

Dodano 19 listopad 2010 - 16:36:

lipa troche...
bo kazda klasa oddzielnie.


"bo kazda klasa oddzielnie." - trochę cienkie uzasadnienie.
  • +
  • -
  • 0

#50 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.11.2010 16:58

masz przeciez natywy to czemu nie napiszesz osobnego pluginu :?: przeciez teraz nie musisz w ogóle edytowac sma bo jest to zbedne chyba ze chcesz poprawic bug lub dodac natyw/forward
tak to piszesz osobne pluginy i nic wiecej cie nie interesuje jedyny warunek to wlaczony COD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#51 pershing

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 19.11.2010 17:22

Bug;p, gdy mam np pancerz nomexowy ktory jest np 1/6-12 to kazdy ma 1/0 i nikt nie moze go zabic;/ proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#52 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 17:43

Bug;p, gdy mam np pancerz nomexowy ktory jest np 1/6-12 to kazdy ma 1/0 i nikt nie moze go zabic;/ proszę o pomoc


Dopisuję się pod prośbą, nie mogę tego znaleźć. ;] Naprawione!

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.11.2010 19:10

  • +
  • -
  • 0

#53 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2010 17:46

QTM.Peyote a do starego też robisz np. klasy ?

Dodano 19 listopad 2010 - 17:51:
Moze przeszedlbym na tego Coda ale jakby klasy były w jednym plugu
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#54 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.11.2010 18:03

Dla mnie jest to wygodniejsze...

Jak już ktoś zauważył, to szybciej można się połapać i błędy można dużo szybciej znaleźć :)

Nawet jeśli wystąpi błąd, to się wyłączy tylko perka czy klasę a nie cały plugin jak to było w Becie...

Użytkownik AmD edytował ten post 19.11.2010 18:04

  • +
  • -
  • 0

#55 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 19.11.2010 20:58

Dobra, polecam wszystkim tą wersję bo o wiele lepiej się robi wszystko :)
Sklep i klasa Szpieg w załączniku i mam nadzieję że jest 100% ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#56 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2010 21:18

Czy cos jest zmienone oprócz osobne klasy i perki oraz dodane nowe perki?

Chodzi mi o poważne zmiany
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#57 TenKtośToJa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:goŁDAP
Offline

Napisano 19.11.2010 21:24

Nie wiem czy przechodzic na tego bo na starym troche mam wgrane klas , itemow , moce , sam go edytowałem żeby był bardziej wygodny opisy w hud itp.


Powiedzcie mi czy ten CodMod opyla się zmieniac


Napisz na forum, albo na stronce którą mam w sygnaturze to trochę klas porobię ci za darmo.

Dodano 19 listopad 2010 - 16:36:

lipa troche...
bo kazda klasa oddzielnie.


"bo kazda klasa oddzielnie." - trochę cienkie uzasadnienie.

jak cienkie;]
a jak np dodać wiecej lvli;]
chciałbym miEć 20tysi jak na starym moim
  • +
  • -
  • 0

#58 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 21:24

Mniej bugów i łatwiejsze robienie dodatków z użyciem natywów.
  • +
  • -
  • 0

#59 TenKtośToJa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Lokalizacja:goŁDAP
Offline

Napisano 19.11.2010 21:26

Ile jest max lvli?
i codnvalut jest taki sam
jak na starym?
  • +
  • -
  • 0

#60 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 19.11.2010 21:28

ten sklep dodales jako osobny plugin?

i bug jest z kupowanie granatow kupisz flesh he juz nie rzucisz :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych