Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odwieczny problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 10:19

Ech... Nie jestem 1, ktory o to pytam, ale mam nadzieje ze ostatni bo nikomu nie udzielono odpowiedzi -.-
Chodzi mianowicie o meekstone i wybuch po smierci w COD'ie.
Probowalem samemu przeniesc meekstone'a z diablo:
Na poczatku dodalem
new player_b_meekstone[33] = 1
new c4state[33]
new c4fake[33]

W public CmdStart(id, uc_handle)
if (player_b_meekstone[id] > 0) item_c4fake(id)
W public Odrodzenie,a dokladniej pod if(nowa_klasa_gracza[id])
dodalem
c4state[id] = 0
player_b_meekstone[id] = 0
Na samym koncu:
public item_c4fake(id)
{ 
	if (c4state[id] > 1)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		explode(c4bombc[id],id,0)
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
			{			
				new origin1[3]
				get_user_origin(a,origin1) 
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
				{
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")
				}
			}
		}
		
		c4state[id] = 2
		remove_entity(c4fake[id])
		c4fake[id] = 0 
	}
	
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
	{
		new Float:pOrigin[3]
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
		c4fake[id] = create_entity("info_target")
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
		
		
		new Float:aOrigin[3]
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
		c4state[id] = 1
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

Wychodza bledy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 219
Warning: Loose indentation on line 220
Warning: Loose indentation on line 401
Warning: Loose indentation on line 410
Warning: Loose indentation on line 421
Warning: Loose indentation on line 458
Warning: Loose indentation on line 464
Warning: Loose indentation on line 473
Warning: Loose indentation on line 478
Warning: Loose indentation on line 483
Warning: Loose indentation on line 488
Warning: Loose indentation on line 493
Warning: Loose indentation on line 510
Warning: Loose indentation on line 511
Warning: Loose indentation on line 523
Warning: Loose indentation on line 524
Warning: Loose indentation on line 530
Warning: Loose indentation on line 576
Warning: Loose indentation on line 643
Warning: Loose indentation on line 649
Warning: Loose indentation on line 655
Warning: Loose indentation on line 656
Warning: Loose indentation on line 664
Warning: Loose indentation on line 670
Warning: Loose indentation on line 676
Warning: Loose indentation on line 683
Warning: Loose indentation on line 693
Warning: Loose indentation on line 698
Warning: Loose indentation on line 704
Warning: Loose indentation on line 710
Warning: Loose indentation on line 711
Warning: Loose indentation on line 714
Warning: Loose indentation on line 715
Warning: Loose indentation on line 717
Warning: Loose indentation on line 723
Warning: Loose indentation on line 724
Warning: Loose indentation on line 731
Warning: Loose indentation on line 732
Warning: Loose indentation on line 733
Warning: Loose indentation on line 735
Warning: Loose indentation on line 741
Warning: Loose indentation on line 749
Warning: Loose indentation on line 941
Warning: Loose indentation on line 948
Warning: Loose indentation on line 1750
Error: Undefined symbol "hudmsg" on line 2176
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2180
Error: Undefined symbol "explode" on line 2182
Error: Undefined symbol "MAX" on line 2184
Error: Undefined symbol "UTIL_Kill" on line 2193
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2203

6 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Kuba\Downloads\QTM_CodMod.amx (compile failed).
, a podkresla mi:

hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
Co robie zle?

Użytkownik GOH4n edytował ten post 04.09.2010 10:20

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 12:19

nie szuka ci tych zmiennych o-O


Error: Undefined symbol "hudmsg" on line 2176
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2180
Error: Undefined symbol "explode" on line 2182
Error: Undefined symbol "MAX" on line 2184
Error: Undefined symbol "UTIL_Kill" on line 2193
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2203


#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 12:22

A co zrobic zeby szukal?
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 12:31

CTRL + F a potem CTRL + V

#5 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 13:02

To wiem, ale co zrobic zeby sie dobrze skompilowalo i jak to sam napisales "szukal" zmiennych.
Error: Undefined symbol "hudmsg" on line 2176
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2180
Error: Undefined symbol "explode" on line 2182
Error: Undefined symbol "MAX" on line 2184
Error: Undefined symbol "UTIL_Kill" on line 2193
Error: Undefined symbol "freeze_ended" on line 2203
?
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 13:30

dodaj sobie
new cos ;) nad plugin_init

#7 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 14:59

Dodalem:
new hudmsg
new freeze_ended
new explode
new MAX
new UTIL_Kill

Tam gdzie kazales, teraz mi sie pokazuje:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 224
Warning: Loose indentation on line 225
Warning: Loose indentation on line 406
Warning: Loose indentation on line 415
Warning: Loose indentation on line 426
Warning: Loose indentation on line 463
Warning: Loose indentation on line 469
Warning: Loose indentation on line 478
Warning: Loose indentation on line 483
Warning: Loose indentation on line 488
Warning: Loose indentation on line 493
Warning: Loose indentation on line 498
Warning: Loose indentation on line 515
Warning: Loose indentation on line 516
Warning: Loose indentation on line 528
Warning: Loose indentation on line 529
Warning: Loose indentation on line 535
Warning: Loose indentation on line 581
Warning: Loose indentation on line 648
Warning: Loose indentation on line 654
Warning: Loose indentation on line 660
Warning: Loose indentation on line 661
Warning: Loose indentation on line 669
Warning: Loose indentation on line 675
Warning: Loose indentation on line 681
Warning: Loose indentation on line 688
Warning: Loose indentation on line 698
Warning: Loose indentation on line 703
Warning: Loose indentation on line 709
Warning: Loose indentation on line 715
Warning: Loose indentation on line 716
Warning: Loose indentation on line 719
Warning: Loose indentation on line 720
Warning: Loose indentation on line 722
Warning: Loose indentation on line 728
Warning: Loose indentation on line 729
Warning: Loose indentation on line 736
Warning: Loose indentation on line 737
Warning: Loose indentation on line 738
Warning: Loose indentation on line 740
Warning: Loose indentation on line 746
Warning: Loose indentation on line 754
Warning: Loose indentation on line 946
Warning: Loose indentation on line 953
Warning: Loose indentation on line 1755
Error: Invalid function call, not a valid address on line 2181
Warning: Expression has no effect on line 2181
Warning: Expression has no effect on line 2181
Warning: Expression has no effect on line 2181
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 2181
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2181
Error: Too many error messages on one line on line 2181

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Kuba\Downloads\d\QTM_CodMod.amx (compile failed).
i podkresla to co wczesniej

05 wrzesień 2010 - 10:48:
Odswiezam ;/

Użytkownik GOH4n edytował ten post 04.09.2010 14:59

  • +
  • -
  • 0

#8 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 05.09.2010 11:11

Może tak załączysz *.sma?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych