Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 pytania! CoD modnowa klasa oraz jak usunoc....


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 03.09.2010 21:58

ZmienUbranie(id, 0)
CZyli wyglad przeciwnika
  • +
  • -
  • 0

#22 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 03.09.2010 22:34

Chailbym żeby 1 klasa widziała np inna klasę
np.:
klasa1 jest niewidzialna
klasa2 jest widzialna i klasa2 widzi tą klase1 a inne klasy nie widza klasy1 tylko klasa2

jak się nie da żeby widziała niewidzialnych, to ze jak włączy latarkę to będzie widziała tak jak w diablo modzie.

04 wrzesień 2010 - 12:49:
Mam klasę która jest niewidzialna, i jak ona zabije kogoś to potem się robi widzialna ;/ wie ktoś czemu??
I jak zrobić żeby się tak nie działo

Użytkownik abc24abc edytował ten post 04.09.2010 12:20


#23 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 13:09

jak dałeś ??
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha,x);
czy jak??

#24 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 13:23

tak dalem
case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			set_user_gravity(id, 0.4);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15);
		}

Użytkownik abc24abc edytował ten post 04.09.2010 13:25


#25 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 13:45

tak dalem

case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			set_user_gravity(id, 0.4);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15);
		}


Daj
case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			set_user_gravity(id, 0.4);
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
		}


#26 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 13:58

dzięki plus leci.

A jak zrobić żeby jedna klasa jak włączy latarkę to widzi niewidzialnych tak jak w diablo?

#27 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.09.2010 14:02

Trzeba dodać funkcję z latarką do cod. ale to nie da się tak że tylko 1 osoba coś widzi. no chyba że np. spritem? albo jakimś znaczkiem (sprawdzić czy klasa x jest taka a klasa y taka, to widac dla klasy x znaczek nad klasa y) ale to duzo zachodu...
  • +
  • -
  • 1

#28 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 14:31

AD.3
Dodajesz:
ZmienUbranie(id, 0);

do Case klasy np.:

case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
ZmienUbranie(id, 0);
}

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#29 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 14:41

Ale to jest jakiś sposób żeby jedna klasa widziała ninje??? (ninja to ta klasa niewidzialna)

#30 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.09.2010 14:50

zeby widziala nie, ale np. ze jakas klasa jak naceluje na ninje to np. wyswietla nad ninja znaczek jakis to tak. ;P
  • +
  • -
  • 0

#31 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 14:52

AD.3

To znaczy:
Adekwatnie do 3 ( pytania )
Chodzi mi o to ubranie wroga ;)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#32 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 04.09.2010 15:34

wiem wiem, ja potrzebuje żeby jaka klasa widziała ninje albo żeby ta latarka albo żeby coś

05 wrzesień 2010 - 19:11:
Wiecie może czemu jak klasa niewidzialna jak zabije kogoś to spowrotem staje się widzialna?? da się zrobić żeby się tak nie działo??

#33 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 06.09.2010 05:48

Przy odrodzeniu ustawia przecież tylko widzialność? :P Skoro dałeś w klasie w funkcji (public Odrodzenie(id))
case Klasa:
{
   set_rendering(...)
}

To działa poprawnie, zmieniać też może po usuwaniu itemu wtedy znajdź:
(public UsunPrzedmiot(id)) i dodaj w nim też nie widzialność:
if(klasa_gracza[id] == Klasa
    set_rendering(...)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych