Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 pytania! CoD modnowa klasa oraz jak usunoc....
Temat rozp.
abc24abc
, 01.09.2010 13:45
32 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 03.09.2010 21:58
ZmienUbranie(id, 0)
CZyli wyglad przeciwnika
CZyli wyglad przeciwnika
#22
Napisano 03.09.2010 22:34
Chailbym żeby 1 klasa widziała np inna klasę
np.:
klasa1 jest niewidzialna
klasa2 jest widzialna i klasa2 widzi tą klase1 a inne klasy nie widza klasy1 tylko klasa2
jak się nie da żeby widziała niewidzialnych, to ze jak włączy latarkę to będzie widziała tak jak w diablo modzie.
04 wrzesień 2010 - 12:49:
Mam klasę która jest niewidzialna, i jak ona zabije kogoś to potem się robi widzialna ;/ wie ktoś czemu??
I jak zrobić żeby się tak nie działo
np.:
klasa1 jest niewidzialna
klasa2 jest widzialna i klasa2 widzi tą klase1 a inne klasy nie widza klasy1 tylko klasa2
jak się nie da żeby widziała niewidzialnych, to ze jak włączy latarkę to będzie widziała tak jak w diablo modzie.
04 wrzesień 2010 - 12:49:
Mam klasę która jest niewidzialna, i jak ona zabije kogoś to potem się robi widzialna ;/ wie ktoś czemu??
I jak zrobić żeby się tak nie działo
Użytkownik abc24abc edytował ten post 04.09.2010 12:20
#23
Napisano 04.09.2010 13:09
jak dałeś ??
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha,x);czy jak??
#24
Napisano 04.09.2010 13:23
tak dalem
case Ninja: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); set_user_gravity(id, 0.4); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15); }
Użytkownik abc24abc edytował ten post 04.09.2010 13:25
#25
Napisano 04.09.2010 13:45
tak dalem
case Ninja: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); set_user_gravity(id, 0.4); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 15); }
Daj
case Ninja: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); set_user_gravity(id, 0.4); set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); }
#26
Napisano 04.09.2010 13:58
dzięki plus leci.
A jak zrobić żeby jedna klasa jak włączy latarkę to widzi niewidzialnych tak jak w diablo?
A jak zrobić żeby jedna klasa jak włączy latarkę to widzi niewidzialnych tak jak w diablo?
#27
Napisano 04.09.2010 14:02
Trzeba dodać funkcję z latarką do cod. ale to nie da się tak że tylko 1 osoba coś widzi. no chyba że np. spritem? albo jakimś znaczkiem (sprawdzić czy klasa x jest taka a klasa y taka, to widac dla klasy x znaczek nad klasa y) ale to duzo zachodu...
#28
Napisano 04.09.2010 14:31
AD.3
Dodajesz:
do Case klasy np.:
Dodajesz:
ZmienUbranie(id, 0);
do Case klasy np.:
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
ZmienUbranie(id, 0);
}
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
IP: 91.210.130.90:27067
IP: 91.210.130.90:27067
#29
Napisano 04.09.2010 14:41
Ale to jest jakiś sposób żeby jedna klasa widziała ninje??? (ninja to ta klasa niewidzialna)
#30
Napisano 04.09.2010 14:50
zeby widziala nie, ale np. ze jakas klasa jak naceluje na ninje to np. wyswietla nad ninja znaczek jakis to tak.
#31
Napisano 04.09.2010 14:52
To znaczy:AD.3
Adekwatnie do 3 ( pytania )Chodzi mi o to ubranie wroga
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
IP: 91.210.130.90:27067
IP: 91.210.130.90:27067
#32
Napisano 04.09.2010 15:34
wiem wiem, ja potrzebuje żeby jaka klasa widziała ninje albo żeby ta latarka albo żeby coś
05 wrzesień 2010 - 19:11:
Wiecie może czemu jak klasa niewidzialna jak zabije kogoś to spowrotem staje się widzialna?? da się zrobić żeby się tak nie działo??
05 wrzesień 2010 - 19:11:
Wiecie może czemu jak klasa niewidzialna jak zabije kogoś to spowrotem staje się widzialna?? da się zrobić żeby się tak nie działo??
#33
Napisano 06.09.2010 05:48
Przy odrodzeniu ustawia przecież tylko widzialność? Skoro dałeś w klasie w funkcji (public Odrodzenie(id))
To działa poprawnie, zmieniać też może po usuwaniu itemu wtedy znajdź:
(public UsunPrzedmiot(id)) i dodaj w nim też nie widzialność:
case Klasa: { set_rendering(...) }
To działa poprawnie, zmieniać też może po usuwaniu itemu wtedy znajdź:
(public UsunPrzedmiot(id)) i dodaj w nim też nie widzialność:
if(klasa_gracza[id] == Klasa set_rendering(...)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych