Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 pytania! CoD modnowa klasa oraz jak usunoc....


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 abc24abc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 01.09.2010 13:45

Witam. Mam do was 2 pytania.

1. Jak zrobić klasę zombie
żeby miała 1500hp
szybko biegała


2. jak zrobić żeby itemy po 3 zabójstwach znikały,
bo jest tak ze cały czas ma się ten sam item a ja chce zrobić ze jak się ma jakiś item to po 3 zabójstwach się go straci


Nazwa:Zombie
Hp: 1500
Premium(tak/nie): tak
Bronie: tylko lapy zombie
Grawitacja: 650
Szybkość: powiedzmy ze normlana szybkosc to: 100% to niech bedzie mialo 50%

Użytkownik abc24abc edytował ten post 01.09.2010 13:47


#2 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 01.09.2010 14:28

1. [QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

2. [QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Miej satysfakcję, i zrób to sam :>
  • +
  • -
  • 3

#3 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 01.09.2010 17:17

No dobra to mam:
Jego nazwe, zdrowie, pancerz a teraz jak zrobic to:
Bronie: tylko lapy zombie
Grawitacja: 650
Szybkość: powiedzmy ze normlana szybkosc to: 100% to niech bedzie mialo 50%

hmmm????

#4 matipolak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:POLAND
Offline

Napisano 01.09.2010 17:38

Grawitacja: 650

set_user_gravity(id, 1.0);
1.0 to gravitacja 800
oblicz sobie sam


Szybkość: powiedzmy ze normlana szybkosc to: 100% to niech bedzie mialo 50%

1. [QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


  • +
  • -
  • 1

#5 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 01.09.2010 17:48

1. Zrobiłem klasę ninje i zombie i one dostają na start bron USP czy tam glock zależy jaki team
jak zrobić żeby jej nie dostawali???

2. Jak zrobić żeby dana klasa dostała tarcze z CT ?

3. Jak zrobić żeby dla danej klasy były łapy zombie oraz model zombie ??

Użytkownik abc24abc edytował ten post 01.09.2010 19:32


#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 01.09.2010 20:00

1.musisz użyć:
strip_user_weapon(id);
np.:
case Ninja:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			set_user_footsteps(id, 0);
			set_user_gravity(id, 0.2)
			set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha,5);
		}
2.
give_item(id, "weapon_shield");

Użytkownik Starozytny edytował ten post 01.09.2010 20:01


#7 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 02.09.2010 13:22

Co do: strip_user_weapon(id);
to nie działa ;/
i ze dostaje tarcze to tez nie działa ;/

02 wrzesień 2010 - 13:36:
Jeszcze jak zrobić żeby dana klasa miała dalekie skoki dokładnie 5 i autobh ????

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.09.2010 13:38

Tarcza:
Zmień
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
Na
//RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

Noż:
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")

Zaraz dam Ci na zmianę modelu noża (Na łapy)

@EDIT: AutoBH już było na forum...
http://amxx.pl/cod-k...035#entry162035

Skoki zaraz edytuję ;P

Użytkownik camilost edytował ten post 02.09.2010 13:40

  • +
  • -
  • 1

#9 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 02.09.2010 13:43

A czy ten model noza zmieni sie tylko w jednej klasie? czy w wszystkich???

#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.09.2010 13:49

---------------------------------------------------------------------------------------

Inny model noża:

1. Szukasz public CurWeapon(id), i dodajesz pod UstawSzybkosc(id);
if(klasa_gracza[id] == Zombie && weapon == CSW_KNIFE) {
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_zombie_noz.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_zombie_noz.mdl")
	}

2. Szukasz public plugin_precache(), i dodajesz pod precache_model("models/mine.mdl");
precache_model("models/v_zombie_noz.mdl");
	precache_model("models/p_zombie_noz.mdl");

@EDIT jednej klasie. :P

A skoki:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}

Tym się musisz pobawić. Ponieważ klasa to nie item to trzeba pozamieniać:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28
i dodać nową zmienną gdzie będzie zapisywany czas:
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());

Tego Ci teraz akurat nie zrobię. Ale ktoś inny na pewno spróbuje.

Użytkownik camilost edytował ten post 02.09.2010 13:51

  • +
  • -
  • 2

#11 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 02.09.2010 16:16

Macie plusy :D
a czemu to nie dziala:
strip_user_weapon(id);

02 wrzesień 2010 - 16:18:
I jak robie ten model to potem wystraczy ze zrobie tak:
			give_item(id, "weapon_zombie_noz");
czy jak???????

02 wrzesień 2010 - 16:25:
jak mama klase z tarcza i mnie zabija to on potem ja sobie wezmie da sie zrobic tak zeby on jej nie bral???

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.09.2010 17:55

Napisałem Ci już.
strip_user_weapon(id) nie działa bo takiej funkcji nie ma. Jest tylko strip_user_weapons(id) - wszystkie bronie wywala.
Dla zombie dajesz bronie:

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")

02 wrzesień 2010 - 18:56:
Z tą tarczą to jakoś się chyba da. Ale jak to jeszcze nikt nie doszedł ;d
  • +
  • -
  • 1

#13 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 02.09.2010 18:05

A jak dodać nowa bron, nie zamienić! nowa.
pwoiedzmy ze ta nowa bron ma model: v_bron1.mdl

#14 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.09.2010 18:56

Nie da się zrobić nowej broni. (Zapewne ty mnie o to na GG pytałeś...)
Da się dać np. M249 i zmienić model na np. Miniguna itd., dać szybsze wystrzały, rozrzut i tak w CS się robi nową broń. --,0
  • +
  • -
  • 0

#15 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 02.09.2010 20:58

Czy zrobil by mi ktos nowe itemy oraz pomogl troche w klasach za damro/platnie

#16 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 03.09.2010 07:09

Napisz w nowym temacie opisy itemów i nazwy. Jeśli są niewymagające to ktoś na pewno zrobi. :P
  • +
  • -
  • 0

#17 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.09.2010 12:32

$$ -> PW
  • +
  • -
  • 0

#18 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 03.09.2010 18:50

Kolejne mam pytania.
1.Jak dla danej klasy zrobić żeby miała 1/2 z noża?
2. Jak zrobić żeby jedna klasa widziała niewidzialnych ? tylko jedna klasa!


Oczywiście jak zawsze plusy!!

#19 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 03.09.2010 20:21

1.http://amxx.pl/qtm-codmw-mod-dodanie-1x-t30586.html
2.
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, X);
Tam gdzie "X" wpisujesz % niewidzialności

Użytkownik Starozytny edytował ten post 03.09.2010 20:22


#20 abc24abc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:zbychu
  • Lokalizacja:elja 52
Offline

Napisano 03.09.2010 21:44

Zle mnie zrozumiałeś, ja chciałem żeby 1 klasa widziała np inna klasę
np.:
klasA1 jest niewidzialna
klasa2 jest widzialna i klasa2 widzi tą klase1 a inne klasy nie widza klasy1 tylko klasa2


3 pytanie:
jak zrobić żeby 1 klasa miała wygląd przeciwnika ? czyli tak zwany szpieg ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych