Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa
Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma
Następnie Gdy Otworzymy Szukamy
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
a pod tym dajemy to co na dole

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)
następnie Szukamy
// Leech Zombie
new const zclass6_name[] = { "leech zombie" }
new const zclass6_info[] = { "1000 hp przy zarazeniu(ja to pisałem)" }
new const zclass6_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = 1000
const zclass6_speed = 200
const Float:zclass6_gravity = 0.1
const Float:zclass6_knockback = 1.5
const zclass5_infecthp = 1000 // extra hp for infections
pod tym piszemy
// twoja nazwa zombiporadnik wykonany przez Cs Cs Cs (DeVvILL lub scarry skill)
new const zclass6_name[] = { "nazwa zombie" }
new const zclass6_info[] = { "twój Opis zombie" }
new const zclass6_model[] = { "model zombie(najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model noża twojego zombie(najlepiej napisać v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (hp zombie)
const zclass6_speed = (szybkość zombie)
const Float:zclass6_gravity = (grawitacja zombie)
const Float:zclass6_knockback = (odbicie po strzale zombie)
jeśli chcemy by zombie wysysał więcej hp przy infekcji pod kodem nowego zombie piszemy const zclass5_infecthp = (ilość dodania hp przy infekcji) // extra hp for infections
następnie kompilujemy to co edytowaliśmy i good

Pytania zadajemy tutaj
Prawa:
nie muszę pomagać każdemu
mam prawo odmówić pomocy !
Użytkownik benio101 edytował ten post 10.08.2012 08:59
drobne techniczne