Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Cod :: Sniper Effectwdech i wydech


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#41 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 21.12.2011 06:23

Świetny plugin ! Szukałem czegoś co utrudni grę z AWP i jest! Należy się wielki plus za ten plugin, przypomniały mi się czasy beta wersji gdzie najpotężniejszą bronią był 'Deagle', jeden strzał zabijał lecz trafienie nie miało nic wspólnego ze skillem, trzeba było mieć szczęście ponieważ kule leciały tam gdzie chciały ;)

Wszystko działa jak należy. Jeszcze raz wielki plus za ten plugin!
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#42 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.08.2012 08:01

Dało by rade to zrobić na przycisk Lewy Shift? żeby shift miał bind wdechu i wolnego chodzenia?

#43 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2012 14:42

@up w amxx nie mozesz ustawic czegos na dany klawisz, mozesz jedynie przechwycic komende na danym klawiszu
  • +
  • -
  • 0

#44 Makale

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:234
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 10.02.2013 18:16

Celownik lata jak w COD, ale czemu jak na zoomie ruszę myszką to mi lata wszystko ?

P.S

Możesz zrobić:
bind shift +wdech; +walk

Czy jakoś tak ;]
  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#45 Sinn

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 23.06.2014 18:08

Cod :: Sniper Effect
v1.13

opis.png
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.

Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

komendy.png

+wdech
tą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta

Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control
//#define CONTROL_BY_IN_USE
na
//Uncomment to +use control
#define CONTROL_BY_IN_USE
cvary.png
amx_snipereff_duration 5.0
  • jak długo gracz może wstrzymać oddech

amx_snipereff_interval 2.0
  • jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)

amx_snipereff_stand_noise 0.01
  • siła zaburzeń celownika stojąc

amx_snipereff_duck_noise 0.006
  • siła zaburzeń celownika kucając

amx_snipereff_heart 1
  • czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)


instalacja.png
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa

dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/


dźwięki pochodzą z freesounds.org


Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca

1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart

1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki

1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use

1.0
- podstawowa funkcjonalność

 

 

Plugin jest świetny i ogólnie działa bardzo dobrze. Są tylko dwa poważne problemy psujące kompletnie rozgrywkę:

 

- Podczas gry, gdy ktoś celuje do nas z awp (lub innej sniperki), widzimy go jako patrzącego albo w ziemię, albo w niebo.

 

- Problem ten jest związany także ze spectem. Na spectatorze, gdy obserwujemy kogoś z kamery pierwszoosobowej to włączając zoom i strzelając w graczy, u nas (spect) strzela w sufit.

 

Jeżeli istniałaby możliwość wyeliminowania tego problemu to byłoby cudownie.


Użytkownik Sinn edytował ten post 23.06.2014 18:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych