Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cod :: Sniper Effectwdech i wydech
#41
Napisano 21.12.2011 06:23
Wszystko działa jak należy. Jeszcze raz wielki plus za ten plugin!
#42
Napisano 19.08.2012 08:01
#43
Napisano 19.08.2012 14:42
#44
Napisano 10.02.2013 18:16
P.S
Możesz zrobić:
bind shift +wdech; +walk
Czy jakoś tak ;]
Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.
Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !
Zapraszam !
#45
Napisano 23.06.2014 18:08
Cod :: Sniper Effect
v1.13
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.
Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html+wdechtą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta
Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić://Uncomment to +use control //#define CONTROL_BY_IN_USEna//Uncomment to +use control #define CONTROL_BY_IN_USEamx_snipereff_duration 5.0
- jak długo gracz może wstrzymać oddech
amx_snipereff_interval 2.0
- jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)
amx_snipereff_stand_noise 0.01
- siła zaburzeń celownika stojąc
amx_snipereff_duck_noise 0.006
- siła zaburzeń celownika kucając
amx_snipereff_heart 1
- czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa
dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/
dźwięki pochodzą z freesounds.org
Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca
1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart
1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki
1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use
1.0
- podstawowa funkcjonalność
Plugin jest świetny i ogólnie działa bardzo dobrze. Są tylko dwa poważne problemy psujące kompletnie rozgrywkę:
- Podczas gry, gdy ktoś celuje do nas z awp (lub innej sniperki), widzimy go jako patrzącego albo w ziemię, albo w niebo.
- Problem ten jest związany także ze spectem. Na spectatorze, gdy obserwujemy kogoś z kamery pierwszoosobowej to włączając zoom i strzelając w graczy, u nas (spect) strzela w sufit.
Jeżeli istniałaby możliwość wyeliminowania tego problemu to byłoby cudownie.
Użytkownik Sinn edytował ten post 23.06.2014 18:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych